کد خبر : 1738148 | 28 بهمن 1399 ساعت 21:55 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران مسجدسلیمان و یک تصمیم بزرگ؛

چالش بزرگ؛ جانشین حسینی در نفت کیست؟

با رسمی شدن انتقال مجتبی حسینی به تیم فوتبال ذوب‌آهن، حالا مدیران نفت در تکاپوی انتخاب سرمربی جدید هستند.

چالش بزرگ؛ جانشین حسینی در نفت کیست؟

به گزارش "ورزش سه" کسب 18 امتیاز در نیم‎فصل اول لیگ بیستم برای تیمی با بضاعت نفت مسجدسلیمان، آمار درخشان و قابل‌قبولی‌ست؛ به ویژه آن‌که آن‌ها فاصله‌ای چهار امتیازی با جایگاه ششم جدول دارند و این مسئله نشان می‌دهد تراکم بالای جدول و حضور مدعیان باعث شده تا نفت با 18 امتیاز کارش را در جایگاه دهم جدول به پایان برساند؛ موفقیتی که بدون‌شک با درایت کادرفنی و مدیران باشگاه و البته تلاش ویژه بازیکنان به دست آمده است.

 

اما حالا مجتبی حسینی تصمیم گرفت تا با فسخی یک‌طرفه از جمع نفتی‌ها جدا شود و به ذوب‌آهن بازگردد، شوک بزرگی که باعث شد تا مدیران نفت سرمربی سابق‌شان را تهدید به شکایت کنند؛ در این میان، مهم‌تر از موضوع شکایت و پیگیری قانونی چرایی فسخ حسینی برای مدیران نفت، انتخاب جایگزین برای اوست تا مسجدسلیمانی‌ها بتوانند روند خوب‌شان در لیگ بیستم را ادامه بدهند.

 

مربیان بسیاری خارج از گود لیگ برتر حضور دارند و در این روزها که حسینی فسخ قرارداد با باشگاه نفت انجام داده، اسامی مختلفی به گوش می‌رسد اما هنوز مذاکرات جدی برای جانشینی مجتبی حسینی صورت نگرفته و به نظر با رسمی شدن انتقال او به ذوب‌آهن، مذاکرات مدیران باشگاه نفت برای انتخاب جانشین او آغاز شود.

 

نفتی‌ها در هفته اول نیم‎‌فصل دوم باید در خانه به مصاف تیم مدعی تراکتور بروند و باید دید تا آن زمان چه کسی سکان هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها