کد خبر : 1738161 | 28 بهمن 1399 ساعت 23:17 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

سید عزیز شما برای ما بزرگ و‌ اسطوره هستید؛

پورموسوی: چه زود ابراهیم تهامی را فراموش کردند

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان نسبت به عدم دعوت از ابراهیم تهامی برای حضور در بازی تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی که به مناسبت گرامیداشت میناوند و انصاریان برگزار شد، واکنش نشان داد.

پورموسوی: چه زود ابراهیم تهامی را فراموش کردند

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم تهامی در نیمه دوم دیدار برابر استرالیا وارد زمین شد و پس از ورود این بازیکن خوش تکنیک بود که شاگردان ویرا دو گل زدند؛ دو گلی که تاثیرگذاری تهامی روی آنها مشهود بود.


اما دیدار امروز تیم منتخب  98 در حالی برگزار شد که خبری از ابراهیم تهامی نبود و این همان موضوعی است که سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان به آن اعتراض شدیدی وارد کرده است.
صحبت های پورموسوی را که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده را در ادامه می خوانید: 


« آقایان پایتخت نشین، خوزستان مهد فوتبال ایران می‌باشد.


 امروز باز شاهد بی احترامی به فوتبال خوزستان و بزرگانش بودیم. در بازی نمادین امروز جای بزرگانی از خوزستان از جمله سید ابراهیم تهامی خالی بود. کسی که  موثرترین بازیکن در آن کامبک رویایی در مقابل استرالیا بود و چه زود همه فراموش کردند. 

 

1162896


 این رفتار آقایان پایتخت نشین بارها و بارها نه به فوتبال خوزستان بلکه به مردم خوزستان توهین بوده و متاسفانه باز معلوم و‌ مشخص شد  که ما خوزستانی ها حامی و حمایت کننده نداریم، چون مسئولین شهری و استان مان بیشتر به پایتخت نشین ها علاقه دارند و  به نوعی غریب پرست هستند و بدنبال گرفتن عکس سلفی با این دوستان هستند.


آیا فقط پایتخت نشینان می‌توانند ستاره باشند؟


سید عزیز شما برای ما بزرگ و‌ اسطوره هستید؛ حتی اگر به این بازی های نمایشی دعوت نشوید. چون شما جز معدود فوتبالیست هایی بودید که در اوج شهرت به تیمت پشت نکردید و یاد داریم روزی که تیم شهر و استان به تو نیاز داشت. اردوی تیم ملی را رها کردید تا عشق، تعصب و غیرت را به همه یادآوری نمایی و مثل این جوان های تازه به دوران رسیده برای جایگاه فعلی شان و چند ریال پول به بزرگان خوزستان بی احترامی نکردی. ما و فوتبال ایران به شما بدهکار هستیم. انشاله همیشه سالم و تندرست باشید.


 در پایان امیدوارم هر چه زودتر  دوستان مسئول از خواب بیدار شوند و  کمی خود را تکان بدهند. البته تا دیر نشده؛ چرا که  آب کارون منتقل شد و رفت. مشکل گرد و خاک و ریز گردها هنوز حل نشده و این هم از فوتبال و بزرگان خوزستان که چند وقت دیگر به فراموشی سپرده خواهند شد ! ...

دیدگاه‌ها