کد خبر : 1738181 | 29 بهمن 1399 ساعت 02:00 | 39.1K بازدید | 5 دیدگاه

پی اس جی برتر بود

کومان: شانس خیلی کمی برای صعود داریم

سرمربی هلندی بارسا امید زیادی برای جبران شکست 1-4 امشب برابر پی اس جی در بازی برگشت ندارد.

کومان: شانس خیلی کمی برای صعود داریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به روحیه ای خوب به مصاف پی اس جی آمده بود در نهایت 1-4 مغلوب شد تا تقریبا از لیگ قهرمانان حذف شده باشد. در این بازی رونالد کومان سرمربی بارسا با میدان دادن به سرجینیو دِست در سمت راست این منطقه را به اتوبانی برای پی اس جی تبدیل کرده بود و در همین مدت اندکی که از بازی گذشته، انتقادات زیادی را متوجه خود می بیند.

 

 

1573455

 

 

سرمربی هلندی در پایان بازی گفت:«پی اس جی برتر از ما بود و خیلی موثر کار کردند. به خصوص کیلیان امباپه که به سختی تنبیه مان کرد. نیمه اول برابر بود و پس از زدن گل نخست، دمبله می توانست گل دوم را بزند ولی نزد. در نیمه دوم مشکلات دفاعی کار دست مان داد. پی اس جی به خصوص در نیمه دوم نشان داد که تیم بهتری نسبت به ماست. وقتی صاحب توپ بودند خطرناک کار می کردند و از لحاظ بدنی هم سرتر بودند.»

 

یک ناکامی های اروپایی دیگر برای بارسا:« امشب در نیمه دوم متوجه واقعیت شدیم که پی اس جی برتر است. باید این را پذیرفت. آنها تیمی کامل تر از ما بودند و ضمن قبول این قضیه باید سعی در بهتر شدن داشت. فوتبال همین است و تیم بهتر برنده شد.»

 

 

1573458

 

 

شانس صعود:« بازی برگشت باقیمانده ولی شکست خانگی 1-4 را برگرداندن خیلی سخت است. شانس مان اندک خواهد بود. این شکست ضربه روحی سنگینی نیست چرا که بارسا دوران گذار را سپری می کند و هنوز جای پیشرفت بسیاری داریم.»

 

دیدگاه‌ها