کد خبر : 1738185 | 29 بهمن 1399 ساعت 02:24 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

کیلیان امباپه: هنوز در مورد آینده تصمیم نگرفته ام

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن هنوز در مورد آینده تردید دارد.

کیلیان امباپه: هنوز در مورد آینده تصمیم نگرفته ام

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه امشب در مقابل بارسلونا نمایش فوق العاده ای ارائه داده و با ثبت هت تریک در نوکمپ یک تنه پیروزی 1-4 تیمش را رقم زد. کیلیان امباپه در پایان بازی مدعی شد هنوز در مورد آینده و ماندن در پاریس تصمیمی قطعی نگرفته است.

 

کیلیان امباپه گفت: "ما بسیار خوشحال هستیم. این یک بازی بسیار مهم برای ما بود، ما می خواستیم به نوکمپ آمده و برنده شویم که موفق شدیم با این نتیجه به هدف مان برسیم. این نتیجه فوق العاده است، اما ما هنوز به طور قطعی صعود نکرده ایم.

 

1573451

 

هت تریک برابر بارسلونا؟ من همیشه دوست دارم در لباس پاری سن ژرمن بهترین عملکرد خود را ارائه دهم. من همیشه موفق و درخشان نبوده ام و ممکن است در برخی مسابقات نتوانم خوب ظاهر شوم. اما حتی اگر در زندگی اشتباه کنم هم پنهان نمی شوم. امروز سخت کوشی و تلاش من جواب داد. ما از نظر فیزیکی بهتر و بهتر می شویم هنوز در اوج نیستیم. ما تلاش خواهیم کرد تا به این روند پیشرفت ادامه دهیم.

 

آینده من و احتمال جدایی از پاری سن ژرمن؟ این احمقانه است که برای یک بازی درباره آینده ام تصمیم بگیرم. حقیقت این است که این امر نیاز به فکر کردن آنهم برای طولانی مدت دارد. من همیشه گفته ام که اینجا و در ترکیب پی اس جی خوشحالم و لباس باشگاه پاری سن ژرمن در قلب من جایگاه ویژه ای دارد."

دیدگاه‌ها