کد خبر : 1738186 | 29 بهمن 1399 ساعت 02:36 | 90.6K بازدید | 2 دیدگاه

پوچتینو و افشای مکالمه جالب با قاتل بارسلونا

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد احترام زیادی برای باشگاه بارسلونا قائل است.

پوچتینو و افشای مکالمه جالب با قاتل بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن با ارائه نمایشی فوق العاده و البته تکیه بر هت تریک کیلیان امباپه با نتیجه 1-4 در خانه بارسلونا پیروز شد تا بخش زیادی از راه صعود را طی کند. مائوریسیو پوچتینو مدعی شد امباپه دیروز در تمرینات تاکید داشته آنها برابر بارسلونا پیروز خواهند شد.

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "فوتبال اینگونه است و حالا ما خوشحالیم، زیرا این نتیجه به ما اعتماد به نفس زیادی داده است. بازی برگشت در پاریس هنوز 90 دقیقه باقی مانده و ما باید با همان توان و تمرکز بازی کنیم. بارسلونا تیم بزرگی است و ما در شرایطی با تیم بازی کردیم که در اوج قرار داشت.

 

نهایت احترام را برای تاریخچه باشگاهی مانند بارسلونا قائل هستیم. گاهی اوقات اتفاقاتی تصادفی و اینچینی در این ورزش رخ می دهد که در برخی موارد به سود شما و بعضی اوقات به ضرر شما رقم می خورد.

 

1573491

 

هت تریک کیلیان امباپه؟ تردیدی ندارد که او بازیکنی بزرگ محسوب می شود و امباپه توانایی های خود را با هت تریک در مقابل بارسلونا نشان داد. اما نباید فراموش کرد که امباپه با نهایت تعهد و تلاش در امور دفاعی نیز به تیم کمک می کرد.

 

بازیکنان بزرگ مسیر خود را پیدا می کنند و این سه گل امباپه را در کانون توجه رسانه ها قرار می دهد. ما هیچ شکی در مورد توانایی های امباپع نداشتیم و حالا برای خوشحالیم. امباپه خود را برای مسابقه را آماده کرده بود. اعتماد به نفس او همیشه باید اینقدر زیاد باشد و امباپه احساس آرامش کند.

 

او دیروز در تمرین از من پرسید چند بار در نیوکمپ برنده شده ای و من گفتم یک بار. پس امباپه پاسخ داد فردا تو دومین پیروزی خود را کسب می کنی. به همین دلیل امباپه یک بازیکن بزرگ است و او دوباره این موضوع را به من ثابت کرد. شایعاتی در مورد امباپه وجود دارد که طبیعی است. آنچه که مشخص بوده این است که او اینجا خوشحال است و همه ما می خواهیم بهترین راه حل را پیدا کنیم."

دیدگاه‌ها