کد خبر : 1738192 | 29 بهمن 1399 ساعت 09:15 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دیدار پورتو-یوونتوس؛

په‌په: هرگز مقابل CR7 بازی نکرده ام

په‌په، کاپیتان تیم پورتو، کریستیانو رونالدو را خیلی خوب می شناسد، اما هیچوقت مقابل او بازی نکرده است.

په‌په: هرگز مقابل CR7 بازی نکرده ام

به گزارش "ورزش سه"، امشب و در ادامه دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ پورتو میزبان یوونتوس است.

مدافع با تجربه و کاپیتان تیم پورتو پیش از این دیدار گفت: "ما امیدواریم که پیروز شویم، اما می دانیم که کار بسیار سختی خواهد بود.

یوونتوس تیمی است که می تواند روی بازیکنان بسیار بزرگی که دارد حساب کند، از جمله بهترین فوتبالیست جهان؛ کریستیانو رونالدو. کار ما آسان نخواهد بود.

ما همه سعی مان را خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا دستورات سرمربی مان را پیاده کنیم تا بتوانیم در دو بازی رفت و برگشت برای رسیدن به دور بعد بجنگیم."

 

په‌په هم در تیم ملی پرتغال و هم در رئال مادرید با کریس رونالدو هم بازی بوده است.

 

1573497

 

کاپیتان پورتو افزود: "مقابله با او خیلی خاص خواهد بود چرا که من در واقع هرگز  در طول دوران بازی ام مقابل رونالدو بازی نکرده ام. البته خیلی زیاد با او تمرین کرده ام.

البته این بیشتر نبرد پورتو با یوونتوس است تا نبرد په‌په با رونالدو و امیدوارم که برای اولین بار بتوانیم یوونتوس را شکست دهیم."

 

باشگاه پرتغالی این فصل رکورد جالب توجهی در چمپیونیزلیگ دارد و پس از باخت 3-1 برابر منچسترسیتی آنها توانسته اند در چهار پیروزی و یک تساوی بعدی، پنج کلین شیت پیاپی را در کارنامه خود ثبت کنند.

 

په‌په اضافه کرد: "این آمار خیلی خوبی است، با تشکر از کار سخت و تلاش زیاد همه در تیم. کلین شیت کردن شما را یک گام به پیروزی نزدیک تر می کند و پورتو هم تیمی است که خیلی کم پیش می آید نتواند دروازه حریف را باز کند.

در نتیجه اگر بتوانیم گل بزنیم و گلی دریافت نکنیم، می توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم. این وظیفه ما است."

دیدگاه‌ها