کد خبر : 1738205 | 29 بهمن 1399 ساعت 09:44 | 35.8K بازدید | 3 دیدگاه

کریم و کریمی همچنان متفاوت تر از گذشته

نبرد تیم های منتخب 98و سرخآبی ها شاهد صحنه هایی بود که ستاره ها در دوران جوانی و اوج فوتبالشان آن را بارها تکرار کرده بودند

به گزارش “ورزش سه "، بازی روز گذشته دو تیم سرخ آبی و منتخب 98 شاهد حضور دو ستاره بزرگ فو تبال ایران در هر دو تیم بودند . ستاره هایی که روزگاری هیچ کدام از مربیان ایرانی تیم را بدون آنها به زمین نمی فرستادند و آنها همیشه در ترکیب اصلی تمامی مربیان باشگاهی در ایران و تیم ملی بودند.


آقا کریم باقری به همراه جادوگر تکرار نشدنی فوتبال ایران روز گذشته از لحاظ فیزیکی همانند دوران اوجشان  بودند و وقتی به زمین مسابقه وارد شدند نحوه بازیشان هم همانند دوران اوجشان چشم نواز بود.

 

1573520


گل دیدنی و پاس های تکضرب علی کریمی به همراه جنگندنی کریم باقری در طول بازی با آن شوت سرضربش به تقاطع دو تیر نشان داد آنها هنوز هم همانند دوران جوانی می توانند در مستطیل سبز ترکتازی کنند.

 

1573519

 

نکته قابل توجه در بازی روز گذشته بازی تکضرب علی کریمی در طول 90دقیقه بدون ارائه بازی نمایشی و نشان دادن تکنیک نابش بود که تصویری دیگر از علی کریمی را در 42سالگی به نمایش گذاشت . فوتبالیستی متفاوت که کافی بود اراده کند تا هر مدافعی را از پیش روی بردارد .

دیدگاه‌ها