کد خبر : 1738210 | 29 بهمن 1399 ساعت 09:54 | 30.9K بازدید | 3 دیدگاه

نقشه های سی‌آر سون برای پورتو؛

پرتغالی‌ها بدانند؛ کریس رونالدو همان است که بود

کریس رونالدو از بازگشت به خانه خوشحال است و قصد دارد به هم وطنانش نشان دهد که هنوز هم همان CR7 جادویی است.

پرتغالی‌ها بدانند؛ کریس رونالدو همان است که بود

به گزارش "ورزش سه"، برنده پنج توپ طلا، کریستیانو رونالدو، امشب در پرتغال، وطن خود، به همراه تیم یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف تیم پورتو خواهد رفت.

آندره آ پیرلو، سرمربی یووه، از ستاره جادویی تیم خود انتظار نمایشی بسیار ویژه را دارد. یوونتوس سال پیش در همین مرحله با شکست برابر لیون در مجموع دو بازی رفت و برگشت، حذف شد.

 

رونالدوی 36 ساله که زاده شهر مَدیرا در پرتغال است، از نوامبر سال 2016 که با رئال مادرید اسپورتینگ لیسبون را 2-1 در چمپیونزلیگ شکست داد، دیگر در دیدارهای باشگاهی در پرتغال به میدان نرفته است.

 

پیرلو معتقد است که بازگشت به وطن و بازی در پرتغال، برای رونالدو که کاپیتان تیم ملی پرتغال و برترین گلزن تاریخ این کشور است، انگیزه ای مضاعف برای درخشش در بازی امشب برابر پورتو است.

 

1573524

 

پیرلو گفت: "کریستیانو به خانه خود، پرتغال، بازگشته و بیش از گذشته دلش می خواهد گل بزند.

او در جام حذفی و همچنین با سابقه ای که در چمپیونزلیگ دارد ثابت کرده است که با آدرنالین مراحل حذفی نفس می کشد. او از اینکه به خانه بازگشته خوشحال است و می خواهد به هم وطنانش نشان دهد که کریستیانو رونالدو هنوز همان است که بود."

 

رونالدو در اوایل این ماه در دیدار نیمه نهایی یووه و اینتر در جام حذفی ایتالیا دو بار برای یوونتوس گلزنی کرد و همچنین سابقه پنج بار قهرمانی، چهار بار با رئال مادرید و یک بار با منچستریونایتد، در چمپیونزلیگ را دارد.

 

هر چند نوار موفقیت های رونالدو در چمپیونزلیگ از زمان پیوستن او به یوونتوس در سال 2018 قطع شده است. یووه در فصل 19-2018 چمپیونزلیگ برابر آژاکس حذف شد و در فصل 20-2019 برابر لیون.

 

البته کریس رونالدو از زمانی که به یووه پیوسته است، زننده هر هفت گل این تیم در مرحله حذفی چمپیونزلیگ بوده، آماری شگفت انگیز و استثنایی!

 

1573525

 

جورجیو کیه لینی، بازیکن باتجربه یووه، در این مورد گفت: "کریستیانو بازیکن بسیار خاصی است اما من اولین کسی نیستم که این موضوع را کشف کرده ام! او برای ما ارزش و اعتباری مضاعف بوده. ما خوش شانس بوده ایم که با او تمرین می کنیم و هر روز این شانس را داریم که رمز و رازهای کوچکی را که به او کمک کرده تبدیل به یک قهرمان واقعی شود را ببینیم.

قرار است در پرتغال بازی کنیم، در خانه رونالدو، امیدوارم که به همین دلیل او انگیزه ای مضاعف برای درخشش و گلزنی داشته باشد."

 

 

دیدگاه‌ها