کد خبر : 1738233 | 29 بهمن 1399 ساعت 11:48 | 31.7K بازدید | 1 دیدگاه

محمد خاکپور؛ کاپیتان و مورد احترام (عکس)

بازی روز گذشته دو تیم نود و هشت و سرخ آبی ها درس های زیادی برای نسل جدید داشت.

 به گزارش "ورزش سه "وقتی تیم نود وهشت برای گرامیداشت درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان وارد چمن سبز ورزشگاه آزادی شد ، در پیشاپیش این تیم محمد خاکپور حرکت می کرد. مدافع وسطی که کمتر در محافل فوتبالی است و این روزها بعد از مربیگری تیم ملی امید با فاصله فوتبال را دنبال می کند.


بستن بازوبند کاپیتانی توسط خاکپور برای نسل جدید در حضور آن همه ستاره شاید کمی عجیب باشد . ولی کیست که نداند سابقه خاکپور در تیم ملی با اینکه با بازیکنان حاضر در زمین از لحاظ سنی  زیاد نبود ولی به خیلی سال های دور باز می گشت . محمد خاکپور که با این نسل در تیم جام جهانی 98 در سال 1377حضور داشت و یکی از خوب های ایران در جام ملتهای 96امارات بود خیلی قبل تر از این ها و در تیر 1367بازیکن تیم ملی در دیدارهای مقدماتی جام جهانی 1990ایتالیا بود که در مرحله گروهی با شکست برابر چین از این رقابت ها کنار رفت .

 


خاکپور در سال 67با 20سال سن و در دیدار حساس و مهم ایران و چین در دیدارهای مقدماتی جام جهانی 90ایتالیا انتخاب آقای مهدی مناجاتی به جای جواد زرینچه مصدوم بود و سابقه اش در فوتبال ملی از همه کسانی که اسم و رسم زیادی در این فوتبال دارند و عضو تیم جام جهانی 98بودند بیشتر است .برای همین بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران روز گذشته پشت سر این فوتبالیست محکم و کم حاشیه آن روزها به زمین مسابقه پا گذاشتند و احترام پیشکسوت خود را همچنان بعد از سال ها نگه داشتند.

دیدگاه‌ها