کد خبر : 1738246 | 29 بهمن 1399 ساعت 12:42 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ستاره چلسی از کپا؛

اولیویه ژیرو: برای کپا خوشحالم

اولیویه ژیرو، مهاجم تیم چلسی، از کپا، دروازه بان این تیم، که اخیرا نمایش های پر اشتباهش مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود، تمجید کرد.

اولیویه ژیرو: برای کپا خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه و در بازی برابر نیوکاسل، توماس توخل، سرمربی چلسی، برای نخستین بار در چهار ماه گذشته، کپا را در لیگ برتر درون دروازه آبی ها قرار داد. کپا نمایش خوبی داشت و توانست دروازه چلسی را بسته نگه دارد و شاگردان توخل 2-0 در استمفورد بریج پیروز شدند.

کپا که در سال 2018 با قراردادی 98 میلیون دلاری به چلسی پیوسته بود در سال 2020 و پس از چندین نمایش پر اشتباه جایگاهش درون دروازه آبی ها را از دست داد. اما اولیویه ژیرو می گوید که تحت تاثیر عکس العمل دروازه بان اسپانیایی در برابر ناملایمات و ماه های سختی که پشت سر گذاشت، قرار گرفته است.

 

ژیرو گفت: "من برای او خوشحالم. او روی کارش تمرکز کرد و به کاری که باید انجام می داد معتقد ماند. هر روز در تمرینات او به سختی کار می کند تا برای زمانی که سرمربی از او بخواهد بازی کند آماده باشد. او خیلی خوب بازی کرد، مثل بقیه تیم."

 

1573596

 

با وجود نمایش خوبی که کپا برابر نیوکاسل داشت، اما به نظر می رسد که او تا پایان این فصل همچنان دروازه بان شماره دو چلسی باقی بماند.

 

توخل پس از نمایش خوب کپا در بازی برابر نیوکاسل گفت: "ادو دروازه بان شماره یک ما است و این مشخص است. قبل از بازی هم این موضوع روشن بود و بعد از بازی هم به همین ترتیب باقی می ماند.

خوشحالم که کپا توانست برای دومین بار پیاپی کلین شیت کند. وقت آن رسیده بود که بگذاریم دوباره احساس هماهنگی کند و ریتم تیم دستش بیاید و اعتماد به نفس خود را نیز بازسازی کند.

 

از قبل هم مشخص بود که ما امید داریم بهترین نمایش را داشته باشد، اما از اینجا به بعد ادو درون دروازه خواهد بود. او از نظر فیزیکی و روحی آماده است و او شماره یک ما است."

 

دیدگاه‌ها