کد خبر : 1738293 | 29 بهمن 1399 ساعت 15:01 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

قول مربی جدید دورتموند؛ از گلادباخ بازیکن نمی گیرم

مارکو روزه سرمربی کنونی گلادباخ که فصل بعد راهی دورتموند خواهد شد، وعده داد که تیم فعلی اش را تضعیف نخواهد کرد.

قول مربی جدید دورتموند؛ از گلادباخ بازیکن نمی گیرم

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که بعد از کسب نتایج ضعیف لوسین فاوره در دورتموند، باشگاه آلمانی تصمیم به قطع همکاری با او گرفت. با این حال دورتموند تصمیم گرفت که ادین ترزیچ دستیار فاوره را به شکل موقت روی نیمکت خود بنشاند.

 

 

1565027

 

 

ادین ترزیچ شروع امیدوار کننده ای در دورتموند داشت و چند نتیجه امیدوار کننده با این تیم کسب کرد. با این وجود زنبورها طی هفته های گذشته اصلاً نتایج خوبی کسب نکرده اند و اکنون در رده ششم جدول قرار گرفته اند؛ موضوعی که باعث شده حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط دورتموند نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

 

طی هفته های اخیر شایعات زیادی در رابطه با سرمربی آینده دورتموند مطرح و از چند گزینه نام برده شد اما در نهایت 2 روز پیش باشگاه مونشن‌گلادباخ تایید کرد که مارکو روزه، سرمربی آلمانی در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و هدایت زنبورها را برعهده خواهد گرفت.

 

 

1549517

 

 

روزه به گلادباخی ها قول داده که از این تیم بازیکنی برای دورتموند جذب نخواهد کرد:« با وجود انتقالم به دورتموند در تابستان، تا پایان فصل 100 درصد توان و انرژی ام برای مونشن گلادباخ خواهد بود. تصمیم آسانی برای جدایی از گلادباخ نداشتم اما باید این چالش جدید را قبول می کردم تا از لحاظ ذهنی به آرامش برسم. البته کاملا ناامیدی هواداران گلادباخ را درک می کنم. این یک تصمیم شخصی بود با این حال تا وقتی این جا هستم، تمام تلاشم را می کنم. هیچ یک از بازیکنان مونشن گلادباخ را نیز همراه خودم به دورتموند نخواهم برد.»

دیدگاه‌ها