کد خبر : 1738347 | 29 بهمن 1399 ساعت 20:45 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا هر سال به فوتبال ایران ستاره می دهد

گرامی: آنقدر عصبانی هستم که آن صحنه را ندیدم

فریبرز گرامی مدافع سایپا می گوید اگر باشگاه برای نیم فصل دوم بازیکنان جدیدی جذب کند، آنها در پایان فصل رتبه تک رقمی خواهند داشت.

گرامی: آنقدر عصبانی هستم که آن صحنه را ندیدم

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز گرامی مدافع سایپا در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درخصوص دیدار با تراکتور گفت: بازی با تراکتور را خیلی خوب شروع کردیم و هم مالکیت توپ در اختیار ما بود و هم اینکه در خلق موقعیت خیلی بهتر از حریف بودیم و تنها در 5 دقیقه آخر تمرکزمان را از دست دادیم و 2 گل بد دریافت کردیم. در نیمه دوم تراکتور از ما بهتر بود و متأسفانه بازی را واگذار کردیم. خیلی حیف شد این سه امتیاز خانگی را از دست دادیم.


او درباره تعداد بالای تساوی های سایپا نیز گفت: من خودم مدافع هستم و به نظرم تیمی که قصد دارد نتیجه بگیرد، باید ابتدا دروازه اش را بسته نگه دارد. تعداد زیادی از بازی های نیم فصل نخستمان صفر – صفر شد و پیروزی هایمان با نتیجه یک بر صفر بوده است. تیم ما در خلق موقعیت مشکل داشت ولی در هفته های گذشته این مسئله بهبود پیدا کرد و توانستیم در هر بازی گل بزنیم اما در هر بازی نیز گل می خوردیم. خیلی از امتیازات را مفت از دست دادیم. در چند بازی نیز واقعا بدشانس بودیم. امیدوارم در نیم فصل دوم با جذب بازیکن، تیم را در نقاطی که ضعف یا با کمبود بازیکن مواجهیم، تقویت کنیم. سایپا یک تیم جوان است و این مسئله خیلی تأثیرگذار است.


گرامی درخصوص ادعای تراکتورهای مبنی بر اینکه گل سایپا در شرایط خطا به ثمر رسیده است، گفت: باور کنید به حدی از نتیجه این بازی عصبانی بودم که صحنه گل تیممان را ندیده ام. دو روز نیز تمرینات تعطیل بود، فقط مشغول استراحت بودم. کارشناسان داوری باید در مورد آن صحنه نظر بدهند. البته داور با تیم تراکتور مهربان تر بود و خطاهایی که در نقاط مختلف زمین صورت می گرفت، اکثرا به سود آنها سوت می زد.


مدافع سایپا درباره بازی بعدی این تیم با پرسپولیس نیز گفت: طبیعتا این بازی سختی های خودش را دارد و به هیچ عنوان از قبل بازنده نیستیم. همانطور که دیدید استقلال را در استادیوم آزادی شکست دادیم و قطعا برای کسب امتیاز به مصاف پرسپولیس می رویم. ان شالله تمرکز داشته باشیم و در این بازی حداکثر امتیاز را کسب کنیم. پرسپولیس تیمش را تقویت کرده و بازیکنان جدیدشان می توانند به میدان بروند. آنها حتی اگر بازیکن جدید هم نداشته باشند، تیم بزرگ و قابل احترامی هستند.


وی درمورد جایگاه سایپا در پایان فصل گفت: به نظر من جایگاه سایپا نباید اینجا باشد. هر چند فاصله ما با تیم های بالای جدول 4 امتیاز است. بر فرض اگر ما آلومینیوم اراک را می بردیم، به رده چهارم صعود می کردیم. گل دقیقه آخر تراکتور روی روحیه تیم ما خیلی تأثیر گذاشت. اگر باشگاه بتواند برای نیم فصل دوم تیم را تقویت کند، جایگاه ما تک رقمی خواهد بود.


گرامی در پایان گفت: کار باشگاه سایپا و آقای صادقی در میدان دادن به جوانان خیلی ارزشمند است. بازیکنانی نظیر ترابی و قلی زاده از سایپا چهره شدند. هر سال سایپا چند خروجی خوب به تیم های بزرگ ایران می دهد که این کار ارزشمند است هر چند باشگاه ضرر آن را دیده است. بازیکن جوان شاید اشتباهاتی مرتکب شود که همین مسئله برایشان منجر به کسب تجربه می شود. بازی دادن به بازیکن جوان سخت است ولی آقای صادقی این کار را انجام می دهد و امیدوارم باشگاه نیز از ایشان حمایت کند تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها