کد خبر : 1738369 | 29 بهمن 1399 ساعت 23:36 | 72.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه جانشینی سرخیو راموس مشخص شد

پائو تورس، مدافع 24 ساله ویارئال مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

گزینه جانشینی سرخیو راموس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس، کاپیتان متعصب و 34 ساله رئال مادرید هنوز قرارداد خود را با این تیم تمدید نکرده و اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی این بازیکن در پایان فصل به گوش می رسد. سایت گل مدعی شد ممکن است رئال مادرید در صورت قطعی شدن جدایی راموس، پائو تورس را به عنوان جانشین او در تابستان به خدمت بگیرد.

 

1573739

 

پائو تورس در ماه های اخیر عملکرد درخشانی داشته و به ترکیب تیم ملی اسپانیا نیز راه یافته است. در قرارداد پائو تورس که محصولی از آکادمی جوانان والنسیا است بند آزادسازی 50 میلیون یورویی گنجانده شده، اما درخشش این بازیکن موجب شده قیمت او در حال حاضر به 65 میلیون یورو نیز افزایش یابد. البته مدیران باشگاه رئال مادرید رابطه خوبی با ویارئال داشته و امیدوارند زیردریایی های زرد در این شرایط بغرنج مالی به آنها تخفیف بدهند.

 

قرارداد پائو تورس با باشگاه ویارئال در تابستان سال 2024 تمام می شود و اونای امری نیز علاقه ای به از دست دادن مدافع توانمند خود ندارد. به نظر می رسد در حال حاضر انتقال داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ به مادرید قطعی شده باشد و از همین حالا می توان او را بازیکن فصل بعد کهکشانی ها تصور کرد. اگر در نهایت توافق در مورد ماندن سرخیو راموس حاصل شود که بعید است رئال مادرید حاضر به جذب پائو تورس باشد. اما اگر این اتفاق رخ نداد، نام او در لیست خرید لوس بلانکوس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها