کد خبر : 1738371 | 29 بهمن 1399 ساعت 23:52 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

نیکلاس سوله خواهان ماندن در بایرن است

هنوز ماندن نیکلاس سوله برای فصل بعد در بایرن مونیخ قطعی نیست.

نیکلاس سوله خواهان ماندن در بایرن است

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس سوله، مدافع جوان و آلمانی بایرن مونیخ در هفته های چندین پیشنهاد از باشگاه های لیگ برتری دریافت کرده است. چلسی بعد از به خدمت گرفتن توماس توخل بسیار علاقمند به خرید این بازیکن است و در تابستان احتمال جدایی او وجود دارد. البته بایرن مونیخ هنوز به این بازیکن اعلام نکرده قصد فروش او را دارد و خود سوله نیز به نظر علاقمند به ماندن است.

 

1547034

 

با نهایی شدن انتقال دایوت اوپامکانو از لایپزیش به بایرن مونیخ، از فصل آینده رقابت شدیدی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت خط دفاعی این تیم وجود خواهد داشت. اما نیکلاس سوله با این موضوع مشکلی نداشته و امیدوار است با ارائه عملکردی قابل قبول تبدیل به بازیکنی مهم در ترکیب تیمش بشود. البته در اوایل فصل هانسی فلیک کمی به علت افزایش وزن نیکلاس سوله از او انتقاد کرده بود، اما به نظر می رسد این مشکل حل شده است.

 

نیکلاس سوله در بایرن مونیخ احساس راحتی می کند و هانیس فلیک به او اعتماد دارد. بدین ترتیب احتمال جدایی ژروم بواتنگ بیشتر از دیگر گزینه های خط دفاعی وجود دارد و ممکن است مقصد بعدی او لیگ برتر انگلیس باشد. نیکلاس سوله یک مصدومیت طولانی مدت را سپری کرد و حالا امیدوار است خیلی سریع به همان بازیکن قبل از دوران آسیب دیدگی تبدیل بشود.

دیدگاه‌ها