کد خبر : 1738571 | 01 اسفند 1399 ساعت 10:24 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

جرارد: فقط منتظرم ضربان قلبم پایین بیاید

استیون جرارد، سرمربی رنجرز، معتقد است که تیمش در بخش دفاعی همچنان به پیشرفت کردن نیاز دارد.

جرارد: فقط منتظرم ضربان قلبم پایین بیاید

به گزارش "ورزش سه"، گلاسکو رنجرز که این روزها با سرمربی جوان خود یعنی استیون جرارد در بهترین فرم ممکن به سر می‌برد، شب گذشته در دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مهمان آنتورپ بلژیک بود و نهایتاً موفق شد در یک مسابقه فوق العاده جذاب حریف خود را با نتیجه 4-3 شکست دهد.

 

 

1574187

 

 

استیون جرارد ، سرمربی رنجرز، بعد از پیروزی پر گل تیمش مقابل آنتورپ گفت: " فقط منتظر هستم که ضربان قلبم پایین بیاید. این یک بازی خارق العاده برای افراد بی طرف بود و من مطمئن هستم که همه شما از آن لذت برده اید اما از دید یک سرمربی مطمئناً موارد زیادی برای تجزیه و تحلیل وجود دارد.

 

از نظر دفاعی ما در بهترین فرم خود نبودیم چرا که سه گل دریافت کردیم. این برای دومین بار است که ما در چنین وضعیتی ظاهر می‌شویم تا برایم مشخص شود که به لحاظ سازماندهی هنوز به کار کردن زیاد احتیاج داریم. با اینهمه پیروزی در یک بازی خارج از خانه اروپایی بسیار دشوار است."

 

جرارد در ادامه گفت: "تجربه حضور تیم های اسکاتلندی در اروپا به من می گوید که پیروزی در این سطح آن هم خارج از خانه بسیار دشوار است.  فکر می کنم در طول 90 دقیقه ای که لیاقت پیروزی در این بازی را داشتیم، می توانستیم چند گل دیگر به ثمر برسانیم. این یک مسابقه فوتبال دیوانه کننده بود که باید در حال حاضر آن را تجزیه و تحلیل کنید زیرا حالا دیگر به پایان رسیده است اما من فکر می کنم وقتی یک بار آن را تماشا می کنم ثابت خواهد شد که در فاز دفاعی ما باید خیلی کار کنیم و پیشرفت زیادی داشته باشیم. اما در عین حال این پیروزی نشان می دهد که ما در تیم خود شخصیت و کیفیت زیادی داریم."

 

 

1574186

دیدگاه‌ها