کد خبر : 1738936 | 02 اسفند 1399 ساعت 21:31 | 210.4K بازدید | 25 دیدگاه

سرمربی تیم شگفتی‌ساز لیگ در تبریز؛

رسمی؛ رسول پاشا به تراکتور برگشت(عکس)

سرمربی آلومینیوم اراک پس از جدایی از این تیم با عقد قراردادی به تراکتور پیوست.

رسمی؛ رسول پاشا به تراکتور برگشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی یک سال پس از حضور در آلومینیوم و دوران خوبی که همراه با این تیم تجربه کرد، پس از جدایی دوستانه از این باشگاه و فسخ قرارداد، راهی تراکتور شد.

 

این سرمربی جوان که سابقه بازی در تیم‌های تبریزی را دارد و در تراکتور، گسترش فولاد و ماشین‌سازی هم سرمربیگری کرده، در نیم‌فصل سال گذشته به آلومینیوم اراک پیوست و موفق شد همراه با این تیم صعود به لیگ برتر را برای سومین بار تجربه کند.

 

1574677

 

خطیبی که در نیم‌فصل اول لیگ بیستم همراه با آلومینیوم نتایج خوبی به دست آورد و با ۲۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت، امروز پس از مذاکره با مدیران باشگاه آلومینیوم و توافق دوستانه با آنها، از این تیم جدا شد و به تراکتور پیوست.

 

او که در بین هواداران تبریزی به «رسول پاشا» شهرت دارد، در فصل ۹۴-۹۳ نیز سرمربی تراکتور بود که در پایان دور رفت، تیم جوان او صدرنشین لیگ برتر شد، اما پس از دو هفته و مشکلاتی که بین او مدیریت وقت باشگاه به وجود آمد، تونی اولیویرا جانشین او شد و خطیبی تا پایان لیگ چهاردهم همراه سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان نبود.

 

خطیبی که سابقه صعود به همراه سه تیم ماشین‌سازی، گسترش فولاد و آلومینیوم به لیگ برتر را دارد، در شرایطی اکنون به‌عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شد که این تیم در هفته‌های اخیر در بلاتکلیفی کامل قرار داشت.

 

1574695

 

تراکتور فصل را با علیرضا منصوریان آغاز کرد، اما پس از آن با مسعود شجاعی به‌عنوان سرمربی موقت و کادر فنی محمود شجاعی و عباس چمنیان به کارش ادامه داد؛ تیمی که در پایان نیم‌فصل مثل آلومینیوم اراک ۲۲ امتیاز گرفت، اما بخاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه هفتم جدول ایستاد.

 

اکنون خطیبی امیدوار است مثل لیگ چهاردهم دوران خوشی را در تراکتور داشته باشد و این تیم بحران‌زاده را به شرایط خوبی برساند.

دیدگاه‌ها