کد خبر : 1739070 | 03 اسفند 1399 ساعت 16:40 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادین ترزیچ:

از گل گِرِیرو بیشتر از قیچی هالند خوشحال شدم

سرمربی دورتموند معتقد است گل سوم تیمش در دربی روهر که روی کار تیمی حاصل شد، بهتر از گل قیچی برگردان ارلینگ هالند بود.

از گل گِرِیرو بیشتر از قیچی هالند خوشحال شدم

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و دوم بوندسلیگا شالکه در دربی روهر میزبان دورتموند بود که این مسابقه احساس نهایتاً با نتیجه 4-0 به سود دورتموند خاتمه یافت.

دورتموند در فصل جاری بعضا نتایج ناامید کننده‌ای به دست آورده اما دو پیروزی اخیر برابر سویا در لیگ قهرمانان اروپا و شالکه باعث شده تا موقتا تیم از بحران خارج شود.

 

 

1574721

 

 

ادین ترزیچ سرمربی دورتموند بعد از بازی گفت:« برای پیروزی به میدان رفتیم و خوشبختانه هم توانستیم مقتدرانه سه امتیاز را کسب کنیم. انتظار داریم که دورتموند اینگونه بازی کند. همه چیز خوب بود و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.

 پیروزی در دربی لذت بخش است. هم از عملکرد تیم و هم از نتیجه به دست آمده راضی و خوشحال هستیم. یک 90 دقیقه جذاب را سپری کردیم. همیشه پیروزی لذت بخش است به ویژه اگر در دربی باشد. من از بازی لذت بردم.»

 

 

1574713

 

 

سرمربی دورتموند درباره گل زیبای ارلینگ هالند گفت:« گل هالند بسیار زیبا بود اما گل سوم( رافائل گریرو) باعث شد تا من بیشتر احساس غرور کنم. این گل را بارها تمرین کرده بودیم و به همین خاطر من از به ثمر نشستن آن بیشتر خوشحال شدم.»

 

 

1574718

 

 

دورتموند با پیروزی که در  این بازی به دست آورد 36 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت این درحالی است که بایرن مونیخ با 49 امتیاز در صدر جای دارد.

دیدگاه‌ها