کد خبر : 1739081 | 03 اسفند 1399 ساعت 17:01 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

مونزا با سوپرماریو در مسیر صعود به سری آ ایتالیا

تیم تحت مالکیت سیلویو برلوسکونی با خریدهایی چون ماریو بالوتلی در مسیر موفقیت قرار دارد.

مونزا با سوپرماریو در مسیر صعود به سری آ ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، سوپر ماریو که از دو ماه پیش برای مونزا بازی می کند، روز گذشته برای تیم جدیدش گل زد تا مونزا حالا یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های صعود به سری آ باشد.

دیروز در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های سری B ایتالیا مونزا میهمان کیه‌وو بود. کیه‌وو در نیمه بالای جدول سری B قرار دارد و هنوز هم شانس زیادی برای صعودش به سری آ وجود دارد اما در این بازی مغلوب بالوتلی و مونزا شد.

 

 

1574948

 

 

بالوتلی که تا حدودی با حضور در مونزا کنار گالیانی و سیلوی برلوسکونی احیا شده توانست در دقیقه 58 تنها گل مونزا را به ثمر برساند و مونزایی‌ها را به رده دوم برساند. بالوتلی از زمان امضای قرارداد با مونزا 4 بار برای این تیم به میدان رفته و در این 4 بازی 2 گل به ثمر رسانده است و حالا تیم مونزا را در مسیر صعود به سری آ قرار داده هرچند که بازی‌های زیادی باقی مانده است.

 

 

Image result for BALOTELLI

 

 

مونزا تیم جدید برلوسکونی رئیس سابق میلان و آدریانو گالیانی، نایب رئیس میلان است که به افق‌هایی نظیر صعود به سری آ و تبدیل شدن به یک تیم درجه یک می‌اندیشد. آن‌ها با خرید پرینس بواتنگ و بالوتلی و پیشنهاد به بازیکنانی چون کاکا می‌خواهند پدیده جدید فوتبال سری آ باشند. مونزایی‌ها هنوز در تاریخ‌شان به موفقیتی نرسیده‌اند و اگر بتوانند امسال به سری آ برسند، تاریخ‌سازی کرده‌اند.

 

دیدگاه‌ها