کد خبر : 1739331 | 04 اسفند 1399 ساعت 17:42 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ کریم بنزما دیدار با آتالانتا را از دست داد (عکس)

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید به علت مصدومیت دیدار مقابل آتالانتا را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، روند مصدومیت بازیکنان رئال مادرید روز به روز در حال افزایش است و کریم بنزما، گلزن باتجربه و فرانسوی کهکشانی ها جدیدترین نام این لیست لقب گرفته است. کریم بنزما این هفته دچار مصدومیت شد. گرچه اخباری در مورد احتمال رسیدن او به دیدار مقابل آتالانتا وجود داشت، اما در نهایت زین الدین زیدان در مورد این بازیکن ریسک نکرد و نام کریم بنزما از لیست بازیکنان دعوت شده برای سفر به برگامو خط خورد.

 

البته تعداد مصدومان اردوی رئال مادرید بقدری زیاد است که نبود کریم بنزما دیگر خیلی عجیب نیست. سرخیو راموس، ادر میلیتائو، دنی کارواخال، مارسلو، ادن هازارد، رودریگو گوئس، آلوارو اودریوزولا و فده والورده را نیز باید دیگر غایبان رئال مادرید در دیدار مقابل آتالانتا دانست و زیدان تقریبا یک تیم کامل را برای این مسابقه در اختیار ندارد.

 

به همین دلیل بازیکنانی چون ژوست، گوتیرز، آریباس، دورو و بلانکو از تیم دوم رئال مادرید برای این مسابقه دعوت شده اند. رئال مادرید بعد از جدایی کریستیانو رونالدو حتی قادر به صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان نبوده و با این بحران مصدومیت، حالا کار سختی برای گذر از سد آتالانتا دارد.

 

1575336

دیدگاه‌ها