کد خبر : 1739379 | 04 اسفند 1399 ساعت 21:50 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

‌مارکو فان باستن:

هالند از لواندوفسکی هم بهتر می شود

مارکو فان باستن، گلزن افسانه ای فوتبال هلند به تمجید از ارلینگ هالند پرداخته است.

هالند از لواندوفسکی هم بهتر می شود

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در یک سال اخیر بقدری در ترکیب دورتموند درخشان بازی کرده که بسیاری او را برنده جوایز فردی در سالهای پیش رو و یکی از مهم ترین استعدادهای فوتبال جهان می دانند. مارکو فان باستن، گلزن بزرگ فوتبال هلند که سه دهه پیش در بین مهاجمان دنیای فوتبال رقیب نداشت، از ارلینگ هالند تمجید کرده و مدعی شد او حتی از رابرت لواندوفسکی نیز بهتر خواهد شد.

 

1574687

 

مارکو فان باستن گفت: "من تصور می کنم ارلینگ هالند در آینده عملکرد بهتری از آنچه ما در حال حاضر در موردش تصور می کنیم هم ارائه خواهد داد. ارلینگ هالند بازیکن بسیار باهوشی بوده و او از تکنیک بسیار خوبی برخوردار است. هالند همچنین در امر گلزنی نیز واقعا متبحر است. من بارها دیده ام که او قادر به ارسال پاس های خوبی هم بوده و می تواند با دیگر هم تیمی هایش ترکیب شود. ارلینگ هالند بازیکن واقعا خاصی محسوب می شود.

 

مقایسه ارلینگ هالند با رابرت لواندوفسکی؟ من تصور می کنم هالند حتی از لواندوفسکی نیز بهتر است. من قانع شده ام که او می تواند عملکرد خیلی خوبی داشته باشد و هالند در این سن و سال بسیار مسلط بازی می کند. او بازیکن بسیار باهوشی است و در آینده بارها شاهد گلزنی های ارلینگ هالند خواهیم بود."

دیدگاه‌ها