کد خبر : 1739386 | 04 اسفند 1399 ساعت 22:55 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده انگلیسی؛ عامل دور شدن سانچو از یونایتد

اتلتیک مدعی شد عملکرد خوب میسون گرینوود باعث شده باشگاه منچستر یونایتد دیگر علاقه چندانی به جذب جیدون سانچو نداشته باشد.

پدیده انگلیسی؛ عامل دور شدن سانچو از یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، در تابستانی که گذشت بارها بحث حضور جیدون سانچو در منچستریونایتد مطرح شد و حتی در مقطعی گفته شد که توافقات لازم برای انتقال این ستاره انگلیسی به اولدترافورد شکل گرفته است اما نهایتاً دو طرف بر سر مسائل مالی با یکدیگر به توافق نرسیدند تا حضور سانچو در جمع شیاطین سرخ منتفی شود.

 

 

1544472

 

 

با وجود عدم نهایی شدن انتقال جیدون سانچو به یونایتد در تابستان اخیر، همچنان شایعات علاقه باشگاه انگلیسی به جذب این بازیکن شنیده می شود؛ اخیراً چندین منبع ادعا کردند که ستاره تاثیرگذار دورتموند همچنان هدف اول نقل و انتقالاتی شیاطین سرخ محسوب می‌شود و آنها در تابستان پیش رو یک بار دیگر برای این انتقال بزرگ تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.

 

با این حال اتلتیک ادعای متفاوتی را در این باره مطرح کرده است. این منبع مدعی شده که باشگاه منچستریونایتد دیگر علاقه چندانی به جذب جیدون سانچو ندارد و مایل نیست برای به خدمت گرفتن او به آب و آتش بزند. اتلتیک ادعا می کند که یکی از مهمترین دلایل عقب کشیدن منچستریونایتد برای این انتقال، عملکرد خوب پدیده انگلیسی آن ها یعنی میسون گرینوود بوده است. در واقع به نظر می‌رسد که یونایتد این بازیکن را در حد و اندازه های سانچو می‌بیند و به همین خاطر دیگر علاقه چندانی به جذب ستاره دورتموند ندارد.

 

 

1526437

دیدگاه‌ها