کد خبر : 1739436 | 05 اسفند 1399 ساعت 09:15 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

یووه در رویای دهمین قهرمان پیاپی؛

پیرلو: یوونتوس تا پایان خواهد جنگید

یوونتوس شب گذشته در دیدار برابر کروتونه در سری آ، 3-0 پیروز شد و آندره آ پیرلو، سرمربی این تیم، می گوید که تا هفته پایانی برای قهرمانی خواهند جنگید.

پیرلو: یوونتوس تا پایان خواهد جنگید

به گزارش "ورزش سه"، در بازی شب گذشته یووه برابر کروتونه کریس رونالدو دبل کرد و وستون مک کنی گل سوم بیانکونری را به ثمر رساند تا سه امتیاز آسان در استادیوم آلیانز نصیب این تیم شود.

 

پیرلو اما به رغم پیروزی احساس می کند که شاگردانش بازی را کمی عصبی آغاز کردند و گل های رونالدو در نیمه اول به آنها کمک کرد تا بر بازی مسلط شوند.

 

1575470

 

پیرلو گفت: "ما کمی عصبی آغاز کردیم، شاید شکست های پیشین ما را عصبی کرده بود. بعد گل ها به ما کمک کردند و باعث آرامش ذهنی ما شدند.

بقیه بازی را خوب مدیریت کردیم. شروعمان بهترین شروع ممکن نبود، مسئله مهم این بود که سه امتیاز را به خانه ببریم.

 

ما باید سعی کنیم که بهتر در زمین حرکت کنیم. آلوارو در بهترین شرایط خودش نبود و او به زمان نیاز دارد تا دوباره خودش را پیدا کند

وقتی ما رونالدو را داریم، حمله باید به شکل متفاوتی پیش برود. کولوسوسکی مهاجم نیست و ما از او حرکات متفاوتی را خواستیم.

بازی باید بازتر می شد تا بتوانیم رونالدو را در محوطه جریمه پیدا کنیم. بازی کردن برای یووه و پارما دو چیز کاملا متفاوت است."

 

1575474

 

یوونتوس با یک بازی کمتر، هشت امتیاز از اینتر در صدر جدول سری آ عقب است و در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد، اما پیرلو همچنان معتقد است که می توانند دهمین قهرمانی پیاپی در سری آ را کسب کنند.

 

پیرلو افزود: "همه آنهایی که پشت سر اینتر هستند مدعی و رقیبند. ما هم یکی از آنها هستیم و تا پایان خواهیم جنگید."

 

دیدگاه‌ها