کد خبر : 1739484 | 05 اسفند 1399 ساعت 13:00 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

خاقانی همچنان در انتظار اعتماد مجدد فکری

مهاجم جوان استقلال مدت زیادی است علی‌رغم پشت سر گذاشتن مصدومیت همچنان در لیست استقلال جایی ندارد.

خاقانی همچنان در انتظار اعتماد مجدد فکری

به گزارش "ورزش سه" سبحان خاقانی مهاجم مشهدی و 21 ساله استقلال را به خاطر دارید؟ بازیکنی که در دیدار مقابل شهر خودرو درنهایت تعجب همگان، به تشخیص محمود فکری در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت و توانست در کمترین زمان ممکن با به ثمر رساندن یک گل زیبا جواب اعتماد فکری را بدهد تا هواداران استقلال را به ظهور یک مهاجم جوان دیگر پس از مهدی قایدی و الله‌یار صیاد منش امیدوار سازد.


به نظر می‌رسید فیزیک بدنی مناسب و اعتمادبه‌نفس بالای این بازیکن که به‌عنوان سهمیه زیر 21 ساله‌ها در این فصل به خدمت گرفته شد، کادر فنی را مجاب کرده حتی برای دقایقی هم که شده در خط حمله از این بازیکن استفاده کند، خصوصاً اینکه شیخ دیاباته در اکثر بازی‌های نیم‌فصل اول به علت مصدومیت به همراهی تیمش نبود و جوانی و تحرک بالای این بازیکن می‌تواند تا حدودی غیبت شیخ را جبران کند.


 شادی پس از گل او به‌عنوان یک بازیکن تازه‌وارد و جوان و همچنین گلایه‌هایی که از مربیان شهر زادگاهش در پایان همان بازی انجام داد حاکی از آن داشت که خاقانی برای اثبات توانایی‌هایش از انگیزه بالایی برخوردار است، ضمن اینکه به نظر می‌رسید محمود فکری با اشاره به نام این مهره جوان در چند نوبت، حساب ویژه‌ای روی این بازیکن در ادامه فصل بازکرده، اما درواقع می‌توان گفت یک مصدومیت بسیار بدموقع وی را از کانون توجهات تا حدی دور کرد که مدت‌هاست علی‌رغم پشت سر گذاشتن مصدومیتش، نام او را حتی در لیست 20 نفرِ استقلال مشاهده نمی‌کنیم.

 

1575549


خاقانی پس از درخشش در اولین تجربه مقابل شهرخودرو در هفته ششم، در دیدار بعدی استقلال مقابل ذوب‌آهن نیز در ترکیب اصلی به میدان رفت و بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. اما در بازی بعدی مقابل گل گهر، تنها دقایقی بعد از ورودش به زمین از ناحیه مچ پا دچار پیچ‌خوردگی شدیدی شد و از این لحظه بود که عملاً تا به امروز شاهد حضورش در ترکیب استقلال نبودیم.


او پس از سپری کردن دوران نقاهت خود، از هفته دهم که آبی پوشان باید به مصاف پرسپولیس می‌رفتند با شرکت در تمرینات گروهی کاملاً به مرز آمادگی رسید، اما کادر فنی نام او را در لیست 20 نفرِ قرار نداد و این امر تا آخرین هفته نیم‌فصل تکرار شد.


 این در حالی است که خاقانی در این مدت هیچ مصاحبه‌ای انجام نداد و سعی کرد استقلال را بیشتر از این وارد حاشیه نکند، اما خودش می‌گوید از دیدار مقابل آلومینیوم در هفته نهم کاملاً آماده و در شرایط مسابقه قرار داشته و دلیل اینکه باید هر بازی از لیست 20 نفر تیم خط بخورد را دقیقاً نمی‌داند.


باید ببینیم در هفته اول از نیم‌فصل دوم باوجوداینکه حالا شیخ دیاباته نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت دوباره به ترکیب اصلی تیم بازگشته است، آیا بازهم قرار است سبحان بازی‌های استقلال را همچنان از روی سکوها دنبال کند یا تصمیم دیگری در قبال این مهاجم آینده دار تیمش اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها