کد خبر : 1739556 | 05 اسفند 1399 ساعت 17:41 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

گاسپرینی: رئال مادرید موفق ترین تیم جهان است

جامپیرو گاسپرینی ابراز امیدواری کرد تیمش در دیدار برگشت مقابل رئال مادرید شانس صعود داشته باشد.

گاسپرینی: رئال مادرید موفق ترین تیم جهان است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جامپیرو گاسپرینی فصل قبل شگفتی ساز لیگ قهرمانان لقب گرفته و فاصله ای تا صعود به مرحله نیمه نهایی نداشتند. حالا آنها فردا شب پذیرای رئال مادرید خواهند بود و جامپیرو گاسپرینی، سرمربی ایتالیایی و باتجربه در کنفرانس خبری قبل از این دیدار از غیبت هواداران برای حمایت تیمش ناراحتی کرد.

 

جامپیرو گاسپرینی گفت: "ما کار خودمان را در مرحله گروهی به خوبی انجام دادیم و این روند باعث شد قادر به صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشیم. ما می خواهیم برای بازی برگشت امیدوار راهی مادرید شویم و هنوز شانس صعود داشته باشیم. فردا تنها نیمه اول مجموع دو بازی رفت و برگشت انجام خواهد شد.

 

1553895

 

عملکرد خوبی در سری آ ارائه دادیم و روزهای خوبی را سپری می کنیم. ما در یک دوره مهم از فصل هستیم. ما به فینال جام حذفی ایتالیا رسیده ایم و این موفقیت را در موقعیتی قرار می دهد که تا پایان فصل همچنان یک هدف مهم داشته باشیم. تنها حسرت واقعی عدم حضور هواداران است. امیدوار بودیم که با حضور هواداران به این مقطع مهم از سال برسیم، اما اینطور نشد.

 

رئال مادرید موفق ترین تیم در جهان است، آنها درآمد و شهرت بیشتری دارند. برای آتالانتا رویارویی با چنین باشگاهی باعث افتخار است، اما در ادامه این دیدار پیش روی ماست و باید به خود مسابقه فکر کنیم. کمبود تجربه می تواند به انگیزه بازیکنان کمک کند. ما مانند حریف به انجام چنین دیدارهایی نداریم، اما رئال مادرید در برابر تیم های مشهورتر از ما بازی کرده است. برای ما این دیدار مانند یک رویداد مهم است و ما نیز انگیزه هایی برای مبارزه با رئال مادرید داریم."

دیدگاه‌ها