کد خبر : 1739558 | 05 اسفند 1399 ساعت 17:52 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

گوندوغان: گلزنی به معنای بهتر بودن نیست

ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی منچسترسیتی مدعی شد فقط روی دیدار مقابل گلادباخ تمرکز کرده است.

گوندوغان: گلزنی به معنای بهتر بودن نیست

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوغان در این فصل و به خصوص در سال 2021 یکی از بهترین بازیکنان اروپا لقب گرفته و با گلزنی های متوالی نقش مهمی در درخشش سیتی داشته است. در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل گلادباخ، ایلکای گوندوغان مدعی شد فوتبال قابل پیش بینی نیست و آنها باید مراقب باشند.

 

ایلکای گوندوغان گفت: "در دو سال اخیر نیز در لیگ قهرمانان خوب بازی کردیم و وقتی بازی های سیتی را بررسی کنید متوجه می شوید چقدر باکیفیت بوده ایم. ما می خواهیم این روند را برای ادامه فصل نیز تکرار کنیم، اما موفقیت های گذشته نمی تواند برای آینده کارساز باشد و آینده دیدار فردا شب و در ادامه بازی با وستهام است. فوتبال غیرقابل پیش بینی ترین بازی است.

 

1572957

 

اگر فکر می کنید همه چیز تحت کنترل است، نمی توانید به هدف خود دست یابید. من در مقابل تاتنهام یا در مقابل لیون احساس می کردم ما تیم بهتر هستیم. در 180 دقیقه برابر تاتنهام ما بهتر بودیم اما حذف شدیم، زیرا این فوتبال است. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که طبق اصول خود و با انگیزه فراوان بازی کنید. من فقط روی بازی با گلادباخ تمرکز دارم.

 

افزایش آمار گلزنی در فصل جاری؟ من سعی می کنم به محوطه حریف نزدیکتر بوده و در موقعیتی قرار بگیرم که بتوانم موقعیت خلق کنم و خطرناک باشم. این روند منجر به گلزنی بیشتری می شود، اما اینکه گل های بیشتری می زنم به این معنی نیست که بهتر از قبل بازی می کنم. من سعی می کنم هر بار به بهترین شکل ممکن بازی کنم، اما فقط به دنبال باز کردن دروازه حریفان نیستم.

 

من به همین دلیل فوتبال بازی می کنم و تلاشم بر این است که هر فصل بهترین عملکرد خود را ارائه دهم. نمی خواهم بگویم در گذشته بدتر از این بودم، اما احساس می کنم مانند همان فصل هستم که فقط با یک امتیاز بالاتر از لیورپول قهرمان لیگ شدیم."

دیدگاه‌ها