کد خبر : 1739571 | 05 اسفند 1399 ساعت 19:31 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از طرح جذاب استادیوم جدید اورتون (عکس)

استادیوم جدید باشگاه اورتون در سال 2024 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، امروز شورای شهر لیورپول به شکل رسمی موافقت خود را با ساخت ورزشگاه جدید باشگاه اورتون اعلام کرد و به نظر می‌رسد که آبی های مرسی ساید در سال‌های آینده به شکل رسمی با گودیسون پارک خداحافظی خواهند کرد.

 

 

1575651

 

 

بعد از موافقت شورای شهر لیورپول این طرح به مقامات بالاتر ارجاع داده شده و باشگاه اورتون امیدوار است بعد از دریافت مجوزهای لازم آغاز ساخت این استادیوم را حداکثر تا بهار یا تابستان آغاز کند.

 

استادیوم جدید به اورتونی ها این اجازه را خواهد داد تا درآمدزایی بیشتری داشته باشند چرا که به شکل بالقوه قابلیت حضور نزدیک به 62 هزار تماشاگر در آن وجود دارد. البته میزان دقیق ظرفیت آن 52888 نفر اعلام شده است. همچنین به نظر می‌رسد که این استادیوم تا سال 2024 آماده بهره برداری خواهد بود.

 

 

1575650

 

 

گفتنی است بعد از خرید های فوق العاده اورتون طی یکی دو فصل اخیر و تبدیل شدن این تیم به یکی از مدعیان کسب سهمیه اروپایی در فصل جاری، اکنون ساخت ورزشگاه جدید یکی دیگر از اقدامات فوق العاده مالک ایرانی این باشگاه یعنی فرهاد مشیری طی دوران حضور خود محسوب می شود.

 

همچنین برنامه اورتون این است که ورزشگاه قدیمی خود یعنی گودیسون پارک را بازسازی کرده و طرح هایی از جمله ساخت مسکن، مراکز بهداشتی-درمانی چند منظوره، فضاهای تفریحی و مناطق سرمایه گذاری برای جوانان را در آن به اجرا درآورد.

دیدگاه‌ها