کد خبر : 1739590 | 05 اسفند 1399 ساعت 20:59 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایتالیا خوراک زیدان و رئال مادرید است

زین الدین زیدان عملکرد فوق العاده ای در ایتالیا روی نیمکت رئال مادرید داشته است.

ایتالیا خوراک زیدان و رئال مادرید است

به گزارش "ورزش سه"، اولین بار رئال مادرید در مرحله یک هشتم و در سال 2016 تحت هدایت زیدان تنها چد ماه بعد از انتصاب او و با درخشش کریستیانو رونالدو موفق شد در رم با دو گل به برتری رسیده و بخش زیادی را راه صعود را طی کند. یک سال بعد رئال مادرید باز هم در همین مرحله این بار به مصاف ناپولی رفت و در سن پائولو با نتیجه 1-3 به پیروزی دست یافت. مانند فصل قبل، صعود و در نهایت قهرمانی باز هم حاصل کار کهکشانی ها بود.

 

1575666

 

فصل بعد این بار رئال مادرید باید در مقابل تیم سابق زیدان یعنی یوونتوس در تورین صف آرایی می کرد. در شب فراموش نشدنی کریستیانو رونالدو با یک گل برگردان تاریخی، رئال مادرید با سه گل بیانکونری را مغلوب کرده و در نهایت علیرغم شکست 1-3 در دیدار برگشت راهی نیمه نهایی شد.

 

در همین فصل نیز لوس بلانکوس در مرحله گروهی این بار در سن سیرو به مصاف اینتر رفت و با ارائه یک نمایش خوب با دو گل به برتری رسید تا در نهایت به عنوان صدرنشین از گروه خود راهی همین مرحله شده و حالا آماده مصاف با آتالانتا شود. البته رئال مادرید در حال حاضر شرایط خیلی خوبی نداشته و تعدد بازیکنان مصدوم اوضاع را برای زیزو دشوار ساخته است. اما کسب چهار پیروزی در چهار سفر اخیر به ایتالیا نشان می دهد نتیجه گیری در این کشور تخصص سرمربی فرانسوی رئال مادرید است.

دیدگاه‌ها