کد خبر : 1739661 | 06 اسفند 1399 ساعت 11:10 | 60.8K بازدید | 11 دیدگاه

پیشنهاد جنجالی توسط یحیی رد شد

ماجرای معاوضه عالیشاه و شیری با علیرضا ابراهیمی

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس درخواست خود برای جذب علیرضا ابراهیمی را به گل‌گهر ارائه داده، این باشگاه خواهان معاوضه مدافع خود با عالیشاه و شیری شده است.

ماجرای معاوضه عالیشاه و شیری با علیرضا ابراهیمی

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی همچنان در پی جذب مدافع هستند و بعد از ناکامی در عقد قرارداد با حجت حق وردی، شاهین طاهرخانی، فرشاد فرجی و ... اکنون علیرضا ابراهیمی مدافع میانی گل گهر سیرجان را هدف قرار داده‌اند.

 

درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس به گل گهر سیرجان با خواسته جالب توجه حریف همراه شده است و آنها در پاسخ به نامه پرسپولیس خواهان امید عالیشاه، مهدی شیری و آریا برزگر شده‌اند. موضوعی که بلافاصله با مخالفت سرخ‌ها همراه شده تا این انتقال هم بی‌سرانجام و ناکام بماند.

 

یحیی گل محمدی که به دنبال پوشش خلا در خط دفاعی خود است، در شرایطی درخواست جذب علیرضا ابراهیمی را داده که معاوضه این بازیکن با سه بازیکن پرسپولیس تعجب این باشگاه و کادرفنی‌اش را در پی داشته است. خصوصا اینکه مهدی شیری در شرایط کنونی تنها بازیکن تخصصی این تیم در پست دفاع راست محسوب می‌شود و موافقت با این موضوع، خلا دیگری در تیم شکل خواهد داد. از سوی دیگر امید عالیشاه به عنوان باسابقه‌ترین بازیکن این تیم و کاپیتان دوم سرخ‌ها، طی دیدارهای اخیر به عنوان موثرترین بازیکن یحیی گل‌محمدی بوده است و این باشگاه اعتقاد دارد که جذب هر کدام از بازیکنان فعلی این تیم توسط گل‌گهر می‌تواند هزینه گرانترین بازیکن گل‌گهر را پی داشته باشد.

 

1575597

 

باشگاه پرسپولیس در پی درخواست معاوضه عالیشاه و شیری با علیرضا ابراهیمی بلافاصله این موضوع را رد کرده و مخالفت خود را با آن اعلام کرده تا این انتقال هم در ابهام قرار گیرد و احتمالا ناکام باشد تا طلسم جذب جایگزین شجاع خلیل زاده همچنان تداوم داشته باشد.

 

باشگاه گل گهر سیرجان هم با اعلام این موضوع که آنها نیز در شرایط کنونی و با توجه به تلاش برای دستیابی به سهمیه آسیایی به دنبال تقویت خود هستند و حتی تصمیمی برای انتقال علیرضا ابراهیمی نیز نخواهند داشت، نسبت به این انتقال مخالفت خود را اعلام کردند تا این ماجرا در شرایط کنونی بی نتیجه باقی بماند.

 

اکنون باید دید یحیی گل محمدی و پرسپولیس برای تقویت تیم در فاز دفاع میانی، چه اقدامی را صورت خواهند داد و اینبار کدام مدافع گزینه این تیم در زمستان خواهد شد و یا اینکه به شکلی دیگر مذاکره با گل گهر برای جذب ابراهیمی را دنبال می‌کنند.

دیدگاه‌ها