کد خبر : 1739691 | 06 اسفند 1399 ساعت 13:13 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه بان سوم درون دروازه آنتورپ؛

بعید است بیرانوند به بازی برگشت برابر رنجرز برسد

در دیدار رفت دو تیم آنتورپ و رنجرز، علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت و اکنون به نظر می رسد که در دیدار برگشت در گلاسکو نیز تیم بلژیکی مجبور به استفاده از دروازه بان سوم خود باشد.

بعید است بیرانوند به بازی برگشت برابر رنجرز برسد

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش تیم آنتورپ در چارچوب دیدارهای دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف رنجرز اسکاتلند رفت و علیرضا بیرانوند در آن مسابقه در دقیقه 77 به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران پای راست تعویض شد.

تیم بلژیکی پس از شکست 4-3 در دیدار پر حادثه دور رفت، این هفته برای برگزاری بازی برگشت در روز پنجشنبه به گلاسکو سفر خواهد کرد.

 

1574154

 

در دقیقه 54 از بازی رفت و زمانی که بیرانوند قصد دفع توپ رنجرز را داشت، پاهای او بیش از حد از هم باز شد که منجر به مصدومیت این دروازه‌بان ایرانی از ناحیه کشاله ران پای راست شد، هر چند او در ابتدا تصمیم گرفت همچنان به بازی ادامه دهد.

بیرانوند بالاخره در دقیقه 77 روی زمین نشست و اعلام کرد که به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران پا قادر به ادامه بازی نیست و لنگان لنگان از زمین بیرون رفت و جای خود را به اورتوین دِ وولف، دروازه‌بان سوم آنتورپ داد.

 

در روزهای بعد او احساس بهبودی کرد و در بازی آنتورپ برابر سنت ترویدن بار دیگر درون دروازه ایستاد اما این دروازه بان بدشانس در این بازی هم به دلیل مصدومیت عضله ران مجبور به ترک زمین بازی در دومین مسابقه پیاپی شد و بار دیگر جای خود را به وولف داد.

ژان بوتز، دروازه بان شماره یک آنتورپ، همچنان به دلیل مصدومیت مچ از ترکیب این تیم بیرون است و این به آن معنا است که آنتورپ احتمالا بار دیگر با دروازه بان سوم خود یعنی اورتوین د وولف روز پنجشنبه برابر رنجرز بازی خواهد کرد.

 

1575848

 

فرانکی ورکوترن، سرمربی آنتورپ، در مورد مصدومیت بیرانوند گفت: "مصدومیت او در بازی برابر سنت ترویدن با مصدومیتش برابر رنجرز متفاوت بود.

این واقعا تصادف است و او بد شانس بوده که در دو مسابقه پشت سر هم مجبور شد به دلیل مصدومیت بازی را ترک کند. بعید است که برای بازی در گلاسکو آماده شود اما ما به او همه فرصت های ممکن را خواهیم داد."

 

دیدگاه‌ها