کد خبر : 1739718 | 06 اسفند 1399 ساعت 16:28 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

خشم پپ؛ لو دادن اسرار رختکن غیر اخلاقی است

پپ گواردیولا معتقد است بازیکنان حرفه ای باید بسیار باهوش باشند و اسرار درون تیمی را افشا نکنند.

خشم پپ؛ لو دادن اسرار رختکن غیر اخلاقی است

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش کاپیتان استون ویلا در لیست تیمش برای دیدار با لسترسیتی حضور نداشت و از خانه شاهد شکست 2-1 تیمش بود. سپس اعلام شد که گریلیش به دلیل مصدومیت حدود یک ماه دور از میادین خواهد بود.

 

 

1569984

 

 

در حالی که استون‌ویلا پیش از دیدار مقابل لسترسیتی خبری در خصوص مصدومیت جک گریلیش منتشر نکرده بود، برخی از حساب‌های کاربری توئیتر پیشتر از غیبت او به دلیل مصدومیت خبر داده بودند.

پس از این دیدار، دین اسمیت سرمربی ویلا با ابراز عصبانیت از  انتشار این خبر اعلام کرد هر کسی که از درون باشگاه نقشی در فاش شدن مصدومیت گریلیش داشته، توبیخ خواهد شد.

حساب توئیتری به نام "FPL" ابتدا این خبر را اطلاع داد چرا که متوجه شده بود سه بازیکن ویلا نام گریلیش را از تیم منتخب فوتبال فانتزی خود کنار گذاشته اند که به معنای غیبت قطعی او برابر لستر بود.

باشگاه استون ویلا به همین دلیل تمام بازیکنانش را از شرکت در فوتبال فانتزی منع کرد.

 

 

1573799

 

 

پپ گواردیولا که در نشست خبری بازی با مونشن گلادباخ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شرکت کرده بود، در واکنش به لو رفتن خبر مصدومیت گریلیش در رسانه ها گفت:« لو رفتن اسرار محرمانه باشگاه ها در رسانه ها به شکلی باورنکردنی غیر اخلاقی و غیر حرفه ای است. 

گاهی پیش می آید که بازیکنان در مورد برخی مسائل محرمانه با دوستان خبرنگار خود یا دوستان شان در تیم های دیگر صحبت می کنند و به شکلی ناخواسته مسائل درونی را فاش می کنند. این بدون شک غیر حرفه ای است و متاسفانه در باشگاه نمی توان اینگونه مسائل را کنترل کرد. هر گاه چنین اخباری را می شنوم، واقعا ابراز تاسف می کنم.»

 

 

دیدگاه‌ها