کد خبر : 1739720 | 06 اسفند 1399 ساعت 15:53 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره عجیب زیدان از جو جهنمی ورزشگاه آتالانتا

زین الدین زیدان امشب به عنوان مربی رئال در ورزشگاه آتالانتا حاضر خواهد شد در حالی که به عنوان بازیکن یوونتوس بارها در این ورزشگاه به میدان رفته است.

خاطره عجیب زیدان از جو جهنمی ورزشگاه آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین آتالانتا بازی حساس و مهمی را پیش رو دارد. دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که رئال با تیمی ناقص باید برابر یک تیم آماده و هجومی قرار بگیرد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در این بازی 9 بازیکن خود را در اختیار ندارد اما کهکشانی ها با هدایت او همیشه از ایتالیا با خاطره ای خوش برگشته اند. رئال در 5 سال گذشته توانسته در زمین رم، ناپولی، یوونتوس و اینتر پیروز شود و سال 2016 در سن سیروی میلان نیز برای یازدهمین بار قهرمان چمپیونزلیگ شد.

زیدان در دوران فوتبالش در یوونتوس بارها برابر آتالانتا سابقه بازی دارد که یکی از این مصاف ها برای او خاطره ای عجیب و غریب به جا گذاشت.

 

 

1575871

 

 

هفته پایانی فصل 98-1997، یوونتوس که قهرمانی اش مسجل بود، باید در زمین آتالانتا به میدان می رفت. میزبان به دلیل پیروزی پیاچنزا بر لچه باید یووه را شکست می داد تا در سری آ ماندنی شود. مارچلو لیپی مربی وقت یوونتوس که چند روز پس از این بازی تیمش باید به مصاف رئال در فینال لیگ قهرمانان می رفت، به زیدان، دل پیرو، اینزاگی و چند ستاره دیگرش استراحت داد.

 

بازی از ابتدا در جوی عجیب برگزار شد. هواداران آتالانتا از همان شروع بازی با پرتاب اشیا به سمت نیمکت یوونتوس شرایط برای کادر فنی و ذخیره های میهمان را دشوار کردند. دقیقه 75 و در حالی که بازی مساوی دنبال می شد، به دلیل پرتاب مواد آتش زا به سمت نیمکت یوونتوس و درون زمین، داور ترجیح داد بازی را برای 20  دقیقه متوقف کند.

 

 

1575885

 

 

در نهایت و پس از آرام شدن جو، بازی از سر گرفته شد و کار با تساوی 1-1 به اتمام رسید. بازیکنان یووه و نیمکت نشین ها با اسکورت پلیس راهی رختکن شدند. زیزو امشب قطعا خاطره ای مشابه را تجربه نخواهد کرد چرا که بازی در ورزشگاهی خالی از تماشاگر به انجام می رسد و حتی با حضور تماشاگر نیز غیرممکن بود که اتفاق 23 سال پیش تکرار شود.

 

یوونتوس چند روز بعد با همه ستاره هایش برابر رئال مادرید 1-0 شکست خورد و برای دومین سال متوالی در فینال لیگ قهرمانان ناکام ماند.

البته زیزو 4 سال بعد با پیراهن رئال مادرید توانست جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد.

 

 

دیدگاه‌ها