کد خبر : 1739722 | 06 اسفند 1399 ساعت 16:01 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

انصراف قطر و استرالیا از کوپا آمریکا

ظاهرا فدراسیون های قطر و استرالیا اعلام کرده اند که نمی توانند در رقابت های کوپا آمریکا شرکت کنند.

انصراف قطر و استرالیا از کوپا آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، دبیرکل اتحادیه فوتبال آمریکای جنوبی بدون افشای جزئیات بیشتر، خروج استرالیا و قطر از کوپا آمریکا را اعلام کرد. مسابقاتی که برای تابستان سال آینده برنامه ریزی شده و قرار بود قطر و استرالیا به عنوان مهمان در این رقابت ها شرکت کنند.


با انصراف قطر و استرالیا از شرکت در این رقابت ها، حالا مسابقات کوپا آمریکا با چالش هایی روبرو شده است زیرا انتظار می رفت که این دو تیم به ده تیم از آمریکای جنوبی بپیوندند. مسابقاتی که قرار است ژوئن و ژوئیه به میزبانی آرژانتین و کلمبیا برگزار شود.


فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد از حضور در مسابقات کوپا آمریکا 2021 به دلیل همزمانی بازی هایش در انتخابی جام جهانی 2022 انصراف داده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته به صورت رسمی برای سومین بار مسابقات انتخابی جام جهانی را به تعویق انداخت.  با این تصمیم AFC قهرمان آسیا نتوانست در مسابقات کوپا آمریکا شرکت کند. قطر دو ماه پیش از سوی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به این مسابقات به عنوان مهمان افتخاری دعوت شده بود.


گونزالو پلوسو دبیرکل فدراسیون آمریکای جنوبی اذعان کرد که هنوز تکلیف نحوه برگزاری مسابقات پس از کناره گیری قطر و استرالیا قطعی نشده است و اینکه تیم های جدیدی جایگزین آنها می شود یا دیدارها با یک تیم کمتر برگزار می شود، در آینده مشخص خواهد شد اما او تأکید کرد که این مسابقات به موقع برگزار می شود و قصد تعویق این رقابت ها را ندارند.

دیدگاه‌ها