کد خبر : 1739742 | 06 اسفند 1399 ساعت 17:24 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: مهدی رحمتی تنهاست؛ کمکش کنید

هافبک شهرخودرو با اشاره به وضعیت نگران کننده این تیم برای نیم فصل دوم از مسوولان استانی درخواست کمک برای حل مشکلات تیم شد.

کریمی: مهدی رحمتی تنهاست؛ کمکش کنید

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین کریمی، هافبک شهرخودرو درباره شرایط این تیم در نیم فصل اول و ادامه مسابقات گفت: همانطور که همه می‌دانیم مهره‌های زیادی از این تیم جدا شدند. بعد سیاست باشگاه و کادرفنی آن بوده است که بازیکنان جوانی را به خدمت بگیرد. وقتی شما تغییرات زیادی در تیم ایجاد می‌کنید که بسیاری از آنها نیز جوان هستند به هر حال زمان می‌برد تا آنها با یکدیگر هماهنگ شوند و به درک متقابل نسبت بهم برسند.

 

وی با اشاره به مشکلات تیم گفت: از طرفی مشکلات تیم نیز زیاد است. اکنون وضعیت مالکیت تیم مشخص نیست و آقای رحمتی یکه و تنها در تلاش هستند تا وضعیت بهتر شود. ایشان به تنهای همه کار دارد می‌کند تا ببینیم در نهایت مسئولان استان چه کار می‌کنند. متاسفانه وعده که زیاد داده شده اما هنوز هیچ خبری نشده است. همه ما نگران این وضعیت هستیم و واقعا آقای رحمتی الان به عنوان سرمربی مجبور است برای حل دیگر مشکلات تیم هم تلاش کند. او واقعا تنهاست و ما هم دل‌مان نمی‌خواهد شرایط به این شکل بماند و امیدوارم هر کس در این استان می‌تواند کمک کند.

 

هافبک شهرخودرو در خصوص وضعیت خود در این تیم با توجه به مشکلات پیش آمده گفت: نیاز نیست من از خودم تعریف کنم یا پیشنهاد دارم یا ندارم. ولی کسانی که به من زنگ می‌زنند من به آنها می‌گویم که همه چیز در این جا خوب است آن هم بخاطر دوستی که با آقای رحمتی دارم و شاهد تلاش‌های او هستم. از طرفی به آنها نیز می‌گویم اگر پیشنهادی هست با باشگاه مکاتبه داشته باشند. تصمیم اول و آخر را مهدی رحمتی می‌گیرد. من نیز در این وضعیت که همه دنبال آن هستند که قرارداد خود را فسخ کنند اصلا دلم نمی‌خواهد به مهدی رحمتی فشار بیاورم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا پشیمان نیست در اول فصل با استقلال قرارداد امضا نکرده است؟ گفت: شاید باورتان نشود من با استقلال تا پای قرارداد بستن نیز رفتم و با مدیران این تیم جلسه داشتم. استقلال یک باشگاه بزرگ و پر هوادار است و نمی‌شود منکر آن شد ولی اولین نفر با آقامهدی حرف زدم و دوست نداشتم رویش را زمین بگذارم. از طرفی شهرخودرو اول فصل در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و شرایط با الان خیلی فرق داشت اما به امید خدا همه چیز ختم به خیر خواهد شد.

 

کریمی درباره نگرانی هواداران شهرخودرو در مورد وضعیت این تیم گفت: به هر حال هواداران به این تیم علاقه مند هستند و صاحب اصلی این تیم آنها هستند. اما به هیچ وجه جای نگرانی نیست چون فکر میکنم آقای رحمتی در این چند رو تیم را تقویت خواهد کرد و از چند روز دیگر بازیکنان خوبی به تیم اضافه خواهد شد و تیم قدرتمندی را روانه مسابقات خواهیم کرد و از آبروی مردم خراسان دفاع خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها