کد خبر : 1739743 | 06 اسفند 1399 ساعت 17:32 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

الهویی: امکانات ورزشی سیرجان کم‌نظیر است

مربی گل‌گهر معتقد است شهر سیرجان توانایی میزبانی از تمرینات این تیم را دارد.

الهویی: امکانات ورزشی سیرجان کم‌نظیر است

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی در خصوص شرایط گل‌گهر اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و تمریناتمان را برای حضور در نیم‌فصل دوم شروع کردیم. قصد داریم نیم‌فصل دوم را مثل ابتدای دور رفت خوب شروع کنیم و نتایج قابل قبولی بگیریم.

 

او ادامه داد: شکست مقابل پرسپولیس برای همه ما غیر قابل هضم بوده و به شدت تمام تیم هم‌پیمان هستند تا آن باخت را جبران کنند و با کسب نتایج خوب، آن خاطره بد را از ذهن‌ها ببرند.

 

مربی گل‌گهر یادآور شد: در نظر داشته باشیم گل‌گهر سال دوم حضورش در لیگ برتر است و هرچند در ابتدای فصل با نتایج خوب جزو تیم‌های بالانشین قرار گرفت، اما احتیاج به زمان بیشتری دارد تا در جایگاهش به ثبات برسد و در لیگ برتر به‌صورت دائم در جمع بزرگان باشد. نوسانات این چنینی در فوتبال اتفاق می‌افتد و چاره‌ای نیست. گرچه کادر فنی و بازیکنان گل‌گهر خود را در این قضیه مقصر می‌دانند.

 

الهویی در خصوص تصمیم هیأت مدیره باشگاه گل‌گهر مبنی بر انتقال تمرینات این تیم از تهران به سیرجان عنوان کرد: باشگاه گل‌گهر مجموعه الیاف تهران را برای تمرین تیم تجهیز کرده و یکی از دلایل حضور بازیکنان از باشگاه‌های مختلف به این تیم، همین اتفاق بود. سال گذشته نیز همین منوال وجود داشت، اما قرار است با نظر هیأت مدیره باشگاه تمرینات به سیرجان برود و تیم به‌صورت کامل در سیرجان استقرار پیدا کند.

 

او با تاکید بر اینکه منتظر هستیم تا انتقال تمرینات تیم به سیرجان عملیاتی شود، ابراز کرد: به هر حال مسائل مختلفی وجود دارد، اما بخاطر اینکه استانداردهای ورزشی در سیرجان بالاتر از سطح ایران است و شاید بشود گفت با هیچ شهری قابل مقایسه نباشد، مشکلی از این بابت برای تیم وجود نخواهد داشت و با توجه به افتتاح ورزشگاه جدید، شرایط خوبی پیش روی ماست تا به سیرجان برویم و تمریناتمان را ادامه دهیم.

 

مربی گل‌گهر با بیان اینکه برای شروع دوباره لیگ برتر آماده هستیم، عنوان کرد: شهر سیرجان از نظر ورزشی و امکانات در کشور کم‌نظیر است و تمام زیرساخت‌های لازم برای داشتن یک تیم لیگ برتری فوتبال و حضور در عرصه‌های مختلف ورزشی را دارد. باشگاه گل‌گهر نیز در این سال‌ها نشان داده علاوه بر تیمداری موفق، پیشرفت قابل توجهی در بحث زیرساخت‌ها داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها