کد خبر : 1739745 | 06 اسفند 1399 ساعت 17:47 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

طرحانی: میتوانیم به جایگاه استقلال نزدیک شویم

مدافع راست تیم مس رفسنجان محمد ربیعی را جزو فنی ترین مربیان ایران می‌داند.

طرحانی: میتوانیم به جایگاه استقلال نزدیک شویم

به گزارش ورزش سه، مس در یک دیدار بسیار حساس میزبان استقلال در رفسنجان است و با توجه به عملکرد خوب و پیاپی شاگردان ربیعی آنها به دنبال پیروزی در دیدار با آبی‌پوشان تهران  هستند. محسن طرحانی در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: استقلال تیم بزرگ، پرطرفدار و قابل احترامی است ولی با توجه به آنالیزی که کادر فنی و آقای محمد ربیعی انجام دادند برای ما نقاط ضعف و قوت استقلال کاملا واضح است. اگر ما بازیکنان بتوانیم دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کنیم به نظر من کسب سه امتیاز بازی اصلاً دور از دسترس نیست. با توجه به اختلاف امتیازی ما نسبت به استقلال برد این دیدار ما را چند پله در جدول بالا می آورد و ما می توانیم خودمان را به استقلال نزدیک کنیم.

 

این بازیکن در مورد این که برای به دست آوردن این آمار خوب چه کار هایی انجام داده ادامه داد: من تمام تلاشم را برای سربلندی تیم  می کنم و اینکه به نظرم همه هم تیمی هایی هم جزو بهترین ها هستند. همه هم تیمی هایم جزو بهترین‌ها هستند.به هر حال از کسب این عنوان در بین این همه مدافع خوبی که در لیگ توپ می زنند خوشحال هستم. امیدوارم بتوانم به این عملکرد ادامه دهم که قطعا با زحمات کل تیم اتفاق می افتد.

 

مدافع مس رفسنجان در مورد اینکه آیا محمد ربیعی به آنها تمرینات خاصی می‌دهد یا خیر گفت: آقای ربیعی بدون شک یکی از فنی ترین و بهترین مربی های ایران است و برای هر زمان از بازی برنامه خاص خودش را دارد. مسلما یکی از دلایلی که ما بازیکنان و تیم و روند رو به جلویی داریم آقای ربیعی است.

 

طرحانی در پایان در مورد اینکه فکر می کند مس رفسنجان چه رتبه ای را در پایان فصل به دست خواهد آورد افزود: اگر خدا کمک کند و اینکه چند بازی ابتدایی نیم فصل دوم نتیجه بگیریم من آینده را برای مس رفسنجان می بینم.

دیدگاه‌ها