کد خبر : 1739748 | 06 اسفند 1399 ساعت 17:55 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت انصاری بعد از 405 روز به پرسپولیس

مدافع چپ پای پرسپولیس بعد از 405 روز بار دیگر موفق شد در ترکیب این تیم به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری که آخرین حضورش در ترکیب این تیم به جدال دربی در تاریخ 21 دی ماه 98 مربوط بود، بعد از آن با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بازی‌ها، در آغاز مجدد تمرینات دچار آسیب دیدگی رباط صلیبی شد و مدتی از تمرینات گروهی دور بود.

 

مدافع چپ پای پرسپولیس که طی این مدت حواشی و شایعات زیادی را پشت سر گذاشته بود، در نهایت در دیدار مقابل گل گهر سیرجان در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ بیستم برای دقایقی کوتاه به میدان رفت تا این طلسم را بشکند. یحیی گل محمدی با اشاره به این موضوع که انصاری مدت‌ها از شرایط بازی دور بوده، در دیدارهای قبلی فرصت برای سنجش آمادگی‌اش نمی‌داد اما ثبت پنج گل برابر شاگردان امیر قلعه نویی و اطمینان این تیم بابت پیروزی باعث شد تا انصاری در دقیقه 87 جدال با گل گهر و با گذشت 405 روز از آخرین بازی‌اش به ترکیب بازگردد.

 

1575929

 

بازگشت انصاری به ترکیب البته با پیام‌های تبریک زیادی از سوی دیگر هم‌تیمی‌ها و دوستانش همراه بود. اما در اتفاقی عجیب باشگاه پرسپولیس هیچ واکنشی در این خصوص نداشت. انصاری به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه و با سابقه در این تیم، از فصل پانزدهم در جمع سرخپوشان حضور دارد و اکنون پنجمین سال حضورش در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد.

دیدگاه‌ها