کد خبر : 1739759 | 06 اسفند 1399 ساعت 18:41 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

جمال موسیالا:

برای انتخاب آلمان به ندای قلبم گوش دادم

جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ در مورد تصمیم برای حضور در تیم ملی آلمان صحبت کرد.

برای انتخاب آلمان به ندای قلبم گوش دادم

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا پدیده بایرن مونیخ در یک سال اخیر بوده و دیشب نیز در لیگ قهرمانان برابر لاتزیو موفق به گلزنی شد. او که هم شانس بازی در تیم ملی انگلیس و هم آلمان را داشت، در نهایت امروز رسما اعلام کرد برای ژرمن ها به میدان می رود. جمال موسیالا حالا مدعی شد این تصمیم را احساسی و با گوش دادن به ندای درون خود گرفته است.

 

جمال موسیالا گفت: "خیلی خوشحالم که چنین تصمیمی گرفته شد. این یک تصمیم احساسی برای من بود و خوشحالم که هم آلمان و هم انگلیس علاقمند به استفاده از من بودند. حالا فقط منتظر آینده هستم. من یک قلب آلمانی و یک قلب انگلیسی دارم و علاقه ای به هر دو کشور ادامه خواهد داشت. من خیلی به این سوال فکر کردم که برای آینده من چه چیزی بهتر است؟ کجا فرصت بیشتری برای بازی کردن دارم؟

 

1575927

 

البته در نهایت به ندای قلبم که می گفت انتخاب تیم ملی آلمان بهتر است گوش دادم، زیرا آلمان سرزمینی که من در آن متولد شده ام. با این حال این تصمیم آسانی برای من نبود. من بدون اعتماد و حمایت باشگاه چلسی و اتحادیه فوتبال انگلیس در تمام روزهای تلخ و شیرین به اینجا نمی رسیدم. شرایط همیشه آسان نبود، اما آنها من را به بازیکنی که حالا هستم تبدیل کردند.

 

باید فاش کنم که هانسی فلیک، سرمربی بابرن مونیخ مرا تشویق کرد که تصمیم خودم را بگیرم و به من گفت می توانم در هر زمان با او درباره تیم ملی صحبت کنم. رقابت های یورو در مونیخ رویای بزرگ خواهد بود و من هر کاری در در نیم فصل دوم انجام می دهم تا به تیم ملی آلمان دعوت سوم. علاوه بر این جام جهانی 2022 و یورو 2024 در آلمان اهداف روشن من در آینده هستند."

دیدگاه‌ها