کد خبر : 1739760 | 06 اسفند 1399 ساعت 18:49 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی به راست استقلال برمی‌گردد(عکس)

مدافع راست استقلال با رهایی از بند مصدومیت دوباره در ترکیب تیمش قرار می‌گیرد.

موسوی به راست استقلال برمی‌گردد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی آخرین بازی نیم‌فصل مقابل سایپا را با شکست پشت سر گذاشت و با حضور در رده سوم جدول نیم‌فصل را به پایان رساند که در این بازی سید احمد موسوی را برای دومین بازی پیاپی بخاطر آسیب دیدگی در اختیار نداشت.

 

این مدافع راست استقلال که در نخستین سال حضور در این تیم توانست جایگاه ثابتی به دست بیاورد، پس از مصدومیت در دیدار مقابل پرسپولیس و تعویض در ابتدای نیمه دوم، دو مسابقه برابر تراکتور و سایپا را از دست داد ولی حالا آماده بازگشت دوباره به سمت راست خط دفاعی آبی‌ها است.

 

موسوی که در این فصل ۱۰ بازی با پیراهن استقلال انجام داده و با وجود حضورش در پست دفاع راست یک گل حساس مقابل صنعت نفت به ثمر رسانده، در تمرینات این روزهای آبی‌پوشان دیده می‌شود و به دنبال بازگشت موفق به ترکیب تیمش از شروع نیم‌فصل دوم و دیدار با مس رفسنجان است.

 

او که از هفته سوم به ترکیب استقلال اضافه شد و تا دیدار با پرسپولیس به طور متوالی جزو نفرات اصلی آبی‌ها بود، احتمالا از شروع نیم‌فصل دوم مجددا در ترکیب تیمش دیده می‌شود و امیدوار است روند خوبی که در دور رفت با نمایش موثر در خط دفاعی و حضور به موقع در حملات داشت، ادامه دهد.

 

1575933

دیدگاه‌ها