کد خبر : 1739761 | 06 اسفند 1399 ساعت 18:50 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

بابک مرادی به مس می رسد، شجاعیان خیر

دکتر سیاهپوش پزشک تیم فوتبال استقلال، آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم آبی پوشان برای دیدار با مس را شرح داد.

بابک مرادی به مس می رسد، شجاعیان خیر

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم کادرفنی استقلال، تمرین امروز آبی پوشان برای دیدار مقابل مس تعطیل شد تا شاگردان فکری یک روزی را به استراحت مشغول باشند ولی وضعیت بابک مرادی در تمرین روز گذشته هواداران استقلال را نگران کرد.


مرادی که در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان عملکرد خوبی داشت و پاس گل داد، در بازی های اخیر از بازیکنان خوب فکری بوده است. با این حال مرادی در تمرین روز گذشته تیمش که به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت، با لباس شخصی نظاره گر تمرین هم تیمی هایش بود.


اما پزشک تیم استقلال نگرانی ها را بابت مرادی رفع و اعلام کرد او به بازی هفته آینده تیمش می رسد. دکتر سیاهپوش در خصوص آخرین وضعیت مصدومان استقلال گفت: مصدومیت بابک مرادی کاملاً مرتفع شده و این بازیکن می‌تواند مقابل مس رفسنجان بازی کند. اما در خصوص داریوش شجاعیان باید گفت شرایطش طوری است که شاید بازی با مس رفسنجان را از دست بدهد.


استقلال که شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی نیم فصل اول بود، با شکست برابر سپاهان حالا 4 امتیاز با پرسپولیس صدرنشین فاصله دارد. آنها دوشنبه باید راهی رفسنجان شده تا در دیداری سخت و دشوار به مصاف مس بروند. این بازی ساعت 15 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها