کد خبر : 1739764 | 06 اسفند 1399 ساعت 18:56 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه بالای منشا بعد از طلسم و محرومیت (عکس)

مهاجم گل گهر بعد از متحمل شدن یک محرومیت غافلگیر کننده خود را برای بازگشت آماده می کند.

 انگیزه بالای منشا بعد از طلسم و محرومیت (عکس)

به گزارش ورزش سه؛ گادوین منشا، مهاجم تیم گل گهر که یکی از بهترین گلزنان لیگ بیستم در نیم فصل اول بود، در دیدار هفته پانزدهم تیمش مقابل نساجی، گل دوم و پیروزی بخش سیرجانی ‌ها را به ثمر رساند و بعد از این گل حرکتی انجام داد که به دلیل آن با محرومیت انضباطی مواجه شد.

 

منشا که در جریان بازی هفته هفتم مقابل شهرخودرو هت تریک کرده بود، به مدت 6 هفته در گل زدن ناکام بود تا اینکه در دیدار با نساجی برای اولین بار روی نیمکت نشست و در نیمه دوم به میدان رفت؛ او که در دقیقه 53 به میدان رفته بود پس از گلزنی در واپسین دقایق بازی، شادی گلی انجام داد که به قیمت محرومیتش از بازی حساس مقابل پرسپولیس تمام شد.

 

عدم توفیق در گلزنی به مدت 6 هفته بعد از هت تریک هفته هفتم و محرومیت پس از زدن اولین گل بعد از این هت تریک، همچنان اثرات عجیب هت تریکی هستند که منشا در هفته هفتم انجام داد! هت تریکی که با انجام آن مهاجم نیجریه ای گل گهر به آمار قابل توجه 9 گل زده در 7 دیدار دست یافته بود.

 

1575934

 

بعد از اتمام محرومیت انضباطی، منشا این روزها در تمرینات گل گهر در حال آماده شدن برای بازی حساس هفته شانزدهم مقابل سپاهان است. او انگیزه های بسیاری دارد که در شروع دوباره بازی ها در نیم فصل دوم، روند گلزنی خوب خود را دوباره تکرار کند، روندی که تکرار آن می تواند منشا را آقای گل لیگ برتر ایران کند.

 

گفتنی است که منشا اولین گل خود در این فصل را مقابل سپاهان به ثمر رساند. دیداری که گل گهر با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود. با وجود شکست تیمش اما این بازیکن با گل لیگ را شروع کرد در دو هفته متوالی بعدی نیز 3 دیگر به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها