کد خبر : 1739774 | 06 اسفند 1399 ساعت 19:43 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس جدید؛ فصل برای کاپیتان لیورپول تمام شد؟

ممکن است فصل برای کاپیتان لیورپول، جوردن هندرسون به پایان رسیده باشد.

کابوس جدید؛ فصل برای کاپیتان لیورپول تمام شد؟

به گزارش "ورزش سه"، بی تردید یکی از دلایل اصلی نتایج دور از انتظار لیورپول در فصل جاری را باید مصدومیت های متوالی بازیکنان کلیدی این تیم عنوان کرد و حالا مرسی سایدی ها تقریبا دیگر شانسی برای فتح دوباره عنوان قهرمانی لیگ برتر ندارند. نشریه دیلی میل امروز مدعی شد شاید مصدومیت جوردن هندرسون جدی تر از حد انتظار باشد و فصل برای کاپیتان مرسی سایدی ها به اتمام برسد.

 

1574681

 

جوردن هندرسون در جریان شکست ابتدای هفته لیورپول مقابل اورتون لنگان لنگان زمین را ترک کرد تا نام او نیز به جمع مصدومان این تیم اضافه شود. در دقیقه 30 این دیدار بود که هندرسون در نبرد با عبدولای دوکوره، هافبک اورتون دچار مصدومیت کشاله ران شد و دیگر امکان حضور در میدان برای این بازیکن فراهم نبود.

 

اگر هندرسون برای درمان مشکل کشاله ران خود به جراحی احتیاج داشته باشد، این فصل برای او به پایان می رسد و امیدهای او برای حضور در رقابت های یورو 2020 در تابستان امسال نیز کاهش خواهد یافت. در غیاب برخی عناصر اصلی خط دفاعی لیورپول، یورگن کلوپ مجبور بود از جوردن هندرسون در پست های مختلف استفاده کند و حالا غیبت احتمالی این بازیکن تا پایان فصل شرایط برای سرمربی آلمان را مشکل تر از این خواهد کرد. البته هنوز کادر پزشکی لیورپول در مورد شدت مصدومیت هندرسون به قطعیت نرسیده و به زودی پاسخ نهایی به یورگن کلوپ ابلاغ خواهد شد.

دیدگاه‌ها