کد خبر : 1739789 | 06 اسفند 1399 ساعت 20:50 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

خاویر ماسکرانو:

مسی همان مسی 15 سال اخیر است

خاویر ماسکرانو معتقد است لیونل مسی شرایط خوبی در نوکمپ دارد.

مسی همان مسی 15 سال اخیر است

به گزارش "ورزش سه"، هنوز قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا تمدید نشده و اخبار زیادی در مورد احنمال جدایی این بازیکن بعد از دو دهه از بلوگرانا شنیده می شود. خاویر ماسکرانو، همبازی سابق مسی در بارسا و از دوستان صمیمی او مدعی شد ماندن یا ترک نوکمپ تصمیم خود مسی است و او نیازی با مشاوره کسی ندارد.

 

خاویر ماسکرانو گفت: "من هرگز به خودم اجازه نمی دهم در مورد هیچ چیزی به مسی مشاوره دهم. این تصمیمی کاملا شخصی است و او در کنار خانواده اش باید تصمیم بگیرد. من به عنوان یک دوست از هر تصمیمی که مسی بگیرد حمایت خواهم کرد، اما هرگز به خودم اجازه نمی کنم به مسی مشاوره بدهم.

 

1473968

 

من شرایط فعلی مسی در بارسلونا را خوب می بینم. اگرچه او در بارسا بهترین روزهای دوران ورزشی خود را پشت سر نمی گذارد، اما شرایط و عملکرد مسی در طول فصل نسبت به آنچه او 15 سال گذشته انجام داده تغییر نکرده و از این نظر من مسی را آماده می بینیم.

 

وقتی بارسلونا را ترک می کنید تازه واقعیت فوتبال را تجربه می کنید. بسیاری از اوقات هنگامی که با همبازیان سابق دور هم جمع می شویم، به یکدیگر می گوییم بازی در بارسلونا فوق العاده بود و وقتی این تیم را ترک می کنید خلا بسیار بزرگ برای شما ایجاد می شود. بازیکنان دیر یا زود یک باشگاه را ترک کرده یا بازنشسته می شوند. مهم تین سرمایه هر لیگی باشگاه ها هستند و لالیگا دارای باشگاه های بسیار بزرگ با سابقه و پیشینه ای بزرگ است. باشگاه هایی که قهرمان اروپا و جهان شده اند."

دیدگاه‌ها