کد خبر : 1739993 | 08 اسفند 1399 ساعت 12:15 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی دراماتیک فلامینگو در لیگ برزیل

هفته پایانی رقابت های سری آ برزیل انجام شد که در نهایت فلامینگو عنوان قهرمانی را بدست آورد.

قهرمانی دراماتیک فلامینگو در لیگ برزیل

به گزارش "ورزش سه"، هفته سی و هشتم و پایانی رقابت های سری آ برزیل بامداد امروز با برگزاری 10 بازی به صورت همزمان به پایان رسید که در نهایت فلامینگو به سختی و در میان استرس شدید عنوان قهرمانی را بدست آورد.


تا قبل از آغاز هفته پایانی، فلامینگو با 71 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار داشت و اینترناسیونال با 69 امتیاز در تعقیب این تیم بود. کسب نتیجه تساوی یا شکست فلامینگو و پیروزی اینترناسیونال می توانست صدرنشین و قهرمان لیگ برزیل را در هفته پایانی تغییر دهد.

 

1576364

 

1576365


بازیکنان فلامینگو لحظات پر استرس و دلهره آوری را سپری می کردند. آنها از طریق تلفن همراه بازی رقیب خود را پیگیری می کردند و به لطف درخشش کاسیو راموس سنگربان کورینتیانس بود که توانستند قهرمان برزیل بشوند.

 


فلامینگو که در استادیوم مورامبی مهمان سائوپائولو بود با درخشش دنی آلوز بازیکن سابق بارسلونا، با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا قهرمانی این تیم از دست رفته به نظر برسد. در دیدار همزمان، اینترناسیونال که برای کسب عنوان قهرمانی تنها به زدن یک گل نیاز داشت، در زمین خود و با وجود زدن 16 شوت به سمت دروازه رقیب، مقابل کورینتیانس کاری از پیش نبرد و دیدار این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.


کاسیو راموس سنگربان کورینتیانس در این بازی 5 سیو فوق العاده داشت و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا به لطف درخشش او، در چند کیلومتر آن طرف تر، فلامینگو با وجود شکست در هفته پایانی عنوان قهرمانی را از آن خود کند تا شاگردان روژریو سنی برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

 

1576363


روژریو سنی همان دروازه بان معروف تیم سائوپائولو است که در طول دوران ورزشی خود 65 گل برای این تیم از روی ضربات آزاد و پنالتی به ثمر رساند و او در همان استادیومی که سالها برای سائوپائولو به میدان رفته بود و موفق به گلزنی شده بود، تا مرز از دست دادن عنوان قهرمانی پیش رفت ولی به لطف درخشش یک دروازه بان دیگر در استادیوم بیرا ریو عنوان قهرمانی را به دست آورد.


بازیکنان فلامینگو که بازی آنها زودتر به پایان رسیده بود، با استرس شدید و از طریق تلفن همراه دیدار اینترناسیونال و کورینتیانس را به صورت آنلاین تماشا می کردند و پس از سوت پایان آن بازی و مسجل شدن عنوان قهرمانی، سر از پا نمی شناختند و قهرمانی خود را جشن گرفتند.

 

دیدگاه‌ها