کد خبر : 1739999 | 08 اسفند 1399 ساعت 13:07 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از رفتن زیر تیغ جراحی؛

غیبت حداقل پنج هفته‌ای کاپیتان لیورپول

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، پس از مصدومیت در دربی مرسی ساید برابر اورتون، مجبور شد پای مصدوم خود را به تیغ جراحی بسپارد و حداقل پنج هفته از میادین دور خواهد بود.

غیبت حداقل پنج هفته‌ای کاپیتان لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول در بیانیه ای که بر روی وبسایت این باشگاه قرار گرفت ضمن اطلاع رسانی راجع به مصدومیت هندرسون و جراحی این بازیکن، تایید کرد که کاپیتان این تیم حداقل پنج هفته از میادین دور خواهد بود.

 

1574680

 

در بیانیه لیورپول آمده است: "لیورپول می تواند تایید کند که جوردن هندرسون پس از مصدومیت در دربی مرسی ساید برابر اورتون در هفته گذشته، تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

کاپیتان پس از نیم ساعت بازی در آنفیلد برابر حریف دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شد که این مصدومیت به او اجازه نداد که به بازی ادامه دهد.

 

1576385

 

با معاینات بیشتر توسط تیم پزشکی باشگاه، هندرسون تحت عمل جراحی موفقیت آمیزی برای برطرف کردن مصدومیت قرار گرفت. او بلافاصله برنامه توانبخشی خود را آغاز خواهد کرد.

هیچ تاریخی هنوز برای زمان بازگشت او مشخص نشده است؛ هر چند این بازیکن 30 ساله از همان ابتدا نیز تا پس از تعطیلات بازی های ملی در ماه مارس از ترکیب تیم کنار گذاشته شده بود.

دوران نقاهت و ریکاوری هندرسون توسط دپارتمان پزشکی باشگاه از نزدیک تحت نظر قرار خواهد گرفت و پیشرفت او در دوران نقاهت و توانبخشی زمان بازگشت این بازیکن به تمرینات تیم را مشخص خواهد کرد."

دیدگاه‌ها