کد خبر : 1740107 | 09 اسفند 1399 ساعت 00:27 | 80.7K بازدید | 9 دیدگاه

قایدی: هیچ... بزرگتر از استقلال نیست

مهاجم بوشهری استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به نوعی خبر بازگشتش به تمرینات را تأیید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی پس از بازی با سپاهان و در طول یازده روز گذشته که تمرینات استقلال برگزار شده است، در تمرین تیمش آفتابی نشده بود که در ابتدا عنوان شد او دچار سرماخوردگی شده است ولی در ادامه مشخص گردید او خواستار اصلاح رقم قراردادش است.


پس از اینکه باشگاه استقلال چندباری قصد برگزاری جلسه با قایدی داشت، در این زمینه ناکام بود و موافقت این باشگاه با افزایش باشوی کوچک نیز تأثیری در تصمیم او برای بازگشت به تمرینات نداشت.


در نهایت امروز گفته شد که باشگاه استقلال قصد دارد به دلیل عدم حضور قایدی در تمرینات او را به کمیته انضباطی باشگاه دعوت کند تا اینکه در نهایت جمعه شب اعلام شد قایدی در تمرین روز شنبه آبی پوشان حضور پیدا می کند.


ظاهرا مدیران استقلال سرانجام با مهدی قایدی به توافق رسیدند. مهاجم آبی پوشان نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هیچ ... بزرگتر از تو نیست، استقلالم» تا بدین صورت بازگشتش به تمرین روز شنبه را تأیید کرده باشد.


استقلال دوشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت و باید دید محمود فکری چه تصمیمی در مورد قایدی اتخاذ می کند و او را با خود به رفسنجان می برد یا خیر.

 

1576550

دیدگاه‌ها