کد خبر : 1740712 | 11 اسفند 1399 ساعت 17:42 | 34.3K بازدید | 2 دیدگاه

گلزن ترین مدافع لیگ با 39 سال سن؛

یک شوت تماشایی برای چهارمین گل سیدجلال

سیدجلال حسینی با ضربه ای محکم از داخل محوطه جریمه توانست دروازه سایپا را باز کند.

یک شوت تماشایی برای چهارمین گل سیدجلال

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه شش بازی پرسپولیس و سایپا در شرایطی که سیدجلال حسینی از سمت راست حمله سرخپوشان را پی ریزی کرده بود، خود او به قلب دفاع سایپا زد و موفق به گلزنی شد.

 

وحید امیری در محوطه جریمه توپ را به سیامک نعمتی سپرد و او پس از فریب مدافع سایپا سیدجلال را صاحب توپ کرد و کاپیتان سرخ ها بدون تعلل ضربه ای دیدنی را به سمت دروازه اکبر منادی فرستاد تا با عبور توپ از بین پاهای او، دروازه نارنجی پوشان باز شود و پرسپولیس پیش بیفتد.

 

سیدجلال که 15 سال پیش و با سایپا قهرمان لیگ برتر شده بود، پس از این گل خوشحالی خاصی انجام نداد و شادی اش را با بازیکنان تقسیم کرد تا نشان دهد حتی برای گل های زیبای این چنینی هم به وجد نمی‌آید.

 

 

حسینی این فصل چهار بار موفق به گلزنی شده تا دومین گلزن برتر پرسپولیس در لیگ بیستم باشد. شهرخودرو، تراکتور، مس رفسنجان و حالا سایپا تیم هایی هستند که دروازه شان توسط کاپیتان سرخ ها باز شده است.

 

نکته جالب این است که سیدجلال در 39 سالگی بهترین فصل فوتبالی خود از نظر گلزنی را تجربه می‌کند و حالا گلزن ترین مدافع لیگ برتر نیز هست. او در لیگ بیستم به اندازه چهار فصل اخیر خود موفق به گلزنی شده و رکوردی جالب را خلق کرده است.

 

دیدگاه‌ها