کد خبر : 1740761 | 11 اسفند 1399 ساعت 19:36 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: بازیکنانم می خواهند به کورس قهرمانی برگردند

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس، معتقد است که تیمش همچنان برای فتح اسکودتو شانس دارد.

پیرلو: بازیکنانم می خواهند به کورس قهرمانی برگردند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در ادامه روند پر نوسان خود طی هفته‌های گذشته، شنبه شب با تساوی 1-1 برابر هلاس ورونا متوقف شد تا با توجه به پیروزی اینتر و پس از آن میلان، تا حدود زیادی از کورس قهرمانی عقب بماند. با این حال آندره پیرلو چنین اعتقادی ندارد و می گوید تیمش همچنان در کورس قرار دارد.

 

یوونتوس فردا شب در چهارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم سری آ میزبان اسپزیا خواهد بود. آندره پیرلو پیش از این مسابقه گفت: " اسپزیا با کسب یک قهرمانی عالی در رقابت‌های سری آ حضور یافت. آنها در برابر تیم‌های بزرگ نیز نتایج خوبی کسب کرده اند. این یک مسابقه دشوار برای ما خواهد بود.

 

 

1577666

 

 

مسابقه بسیار مهمی پیش روی ماست و باید به مبارزه برای فتح اسکودتو ادامه دهیم. ما باید از همان دقیقه اول بازی روی حریف فشار بیاوریم. ما اشتباهات انجام شده را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ایم و می‌خواهیم از تکرار آنها جلوگیری کنیم."

 

وضعیت جدول سری آ: " ما به تیم‌هایی که در جدول بالای سر ما هستند نگاه نمی‌کنیم و در واقع پشت سر خود توجه نداریم. هدف باید ثابت بماند. بازی های زیادی وجود دارد و تا زمانی که فضای پیشرفت وجود داشته باشد، ما ادامه خواهیم داد.

 

 

1577609

 

 

ما می‌دانیم که چند امتیاز از دست داده ایم اما این مربوط به گذشته است. ما باید به آینده نگاه کنیم و اکنون برای ما اسپزیا آینده است. ما همچنان برای فتح اسکودتو شانس داریم. می‌دانم که بچه‌ها به این موضوع باور دارند. آنها خوب تمرین می‌کنند و می‌خواهند به کورس قهرمانی بازگردند. این باعث می شود که خیال من راحت باشد."

دیدگاه‌ها