کد خبر : 1740769 | 11 اسفند 1399 ساعت 19:57 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم انتخاب های عزیزی خادم درست باشند؛

گل محمدی: مهاجمان ما باید ضربه آخر را بهتر بزنند

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید کریمی و مهدوی کیا شجاعت خوبی را از خود نشان دادند و فوتبال ایران بابت انتخاب نشدنشان ضرر کرد.

گل محمدی: مهاجمان ما باید ضربه آخر را بهتر بزنند

 

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با سایپا حضور یافت و به تمجید از بازیکنانش پرداخت. او همچنین عملکرد بازیکنان تعویضی را مثبت خواند و در مورد مهدی عبدی نیز اظهار نظر کرد. اما شاید کسی انتظار نداشت که یحیی صحبت هایش را با پرداختن به انتخابات فدراسیون و انتقاد از اسامی مطرح شده برای حضور در تیم مدیریتی عزیزی خادم به اتمام برساند.

 

* شروع خیلی خوبی داشتیم


خداراشکر می‌کنیم بابت این سه امتیاز. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و در ادامه می‌توانستیم گل دوم و گل های بعدی را هم بزنیم. اما فکر کنم استرس بازی وقتی نتوانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم بیشتر شد. سایپا یکی از تیم های خوبی است و نسبت به قبل متفاوت شده و بازی جانداری هم انجام داد. بچه های ما خیلی انرژی گذاشتند و خیلی خوب دویدند و به آن ها خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. تمرکز خوبی داشتند و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم که هرچه داریم از آن ها داریم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم. چیزی که استرس بازی را زیاد کرد، استفاده نکردن از موقعیت ها بود و باید تمرکز بیشتری روی ضربات آخر داشته باشیم.

 

* حریف قلدر و قابل احترام بود


خیلی از تاکتیک هایی که در جریان بازی به وجود می‌آید، ممکن است روی فشار آوردن حریف باشد. در هر صورت تیمی که یک گل عقب است تلاش می‌کند بازی را تغییر دهد و طبیعتا فشار بیشتری وارد می‌کند. بچه های ما خوب دفاع کردند و خیلی از موقعیت های حریف را پوشش دادند. اما خب بازی در مجموع سختی بود اما اگر ما از موقعیت ها بهتر استفاده می‌کردیم، بازی خیلی راحت تر می‌شد. حریف قلدر و قابل احترام بود و به آن ها بابت بازی شجاعانه تبریک می‌گویم.

 

* تعویضی های ما عملکرد خوبی داشتند


تعویض های ما همگی هجومی و در خط جلو بودند، به نظرم هر سه بازیکن تعویضی عملکرد خوبی داشتند اما وقتی وارد زمین شدند، موقعیت داشتند که کار را زودتر تمام کنند و کار به جایی نرسد که این همه استرس سراغ تیم بیاید. باید یک مقدار در زدن ضربات آخر بیشتر دقت کنند. به نظرم خیلی خوب توانستند پرس بگذارند و عملکرد خوبی داشتند.

 

* مهدی عبدی؟ اینجا جای صحبت درباره ارنج نیست


راجع به این که چه کسی بازی کند و چه کسی نه، فکر نکنم در نشست مطبوعاتی بتوان صحبت کرد. هرکسی باتوجه به نوع بازی و عملکردش در تمرینات و برآیندش در تمام اتفاقات قبلی و همچنین بازی های بعدی، یک ارنجی وارد ترکیب می‌شود. هرکسی بازی کرده از جانش مایه گذاشته و این برای ما خیلی مهم است. برایمان مهم نیست که چه کسانی در زمین هستند، مهم این است که آن هایی که بازی می‌کنند چه عملکردی دارند. فکر کنم کسانی که روی نیمکت هستند، چیزی کمتر از بازیکنان داخل زمین ندارند. ما به همه بازیکنان به دیده برابری و احترام نگاه می‌کنیم و عملکرد بازیکنان تعیین کننده است.

 

* برای فدراسیون نام هایی می‌شنویم که کوچک هستند


از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا بابت شجاعت و از خودگذشتی شان برای ثبت نام در ریاست فدراسیون تشکر می‌کنیم. به نظرم چیزی را از دست ندادند و فوتبال ما بابت انتخاب نشدنشان ضرر کردند. برای آقای عزیزی خادم آرزوی موفقیت می‌کنم و انشالله عملکردی داشته باشند که فوتبال ما را از این حالت نجات دهند و امیدوارم کسانی که قرار است در کنار او باشند، آدم های قوی باشند. ما یک سری اسامی شنیدیم که بودنشان در فدراسیون خوشایند نیست و اسم فدراسیون انقدر بزرگ هست که جای آدم های کوچک نباشد. امیدوارم انتخاب های خوبی داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها