کد خبر : 1740787 | 11 اسفند 1399 ساعت 20:17 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

کنعانی‌زادگان: همسترینگم پاره شده بود

مدافع پرسپولیس امیدوار است در بازگشت به میادین بتوانند روند خوب‌شان را حفظ کنند.

کنعانی‌زادگان: همسترینگم پاره شده بود

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از برتری پرسپولیس مقابل سایپا اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. مصدومیتی از ناحیه همسترینگ داشتم که با پارگی ۱۵ سانتی‌متری از این ناحیه مواجه شده بودم. پس از ۶-۵ هفته می‌توانستم بازی کنم که با تلاش و زحمات پزشکان که صبح و عصر در اختیار ما بودند و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتم، آماده شدم و در این دیدار به میدان رفتم.

 

او با بیان اینکه کادر فنی امروز به من گفت بازی کنم، ابراز کرد: من اگر یک یا ۹۰ دقیقه در زمین باشم، هیچ تفاوتی ندارد و موفقیت پرسپولیس مهم‌تر از هر چیزی است.

 

مدافع پرسپولیس یادآور شد: به دنبال رکوردزنی نیستیم، اما در نیم‌فصل دوم هیچ تیمی دوست ندارد امتیاز از دست بدهد و تیم‌های بالای جدول برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنند. تمام تیم هم‌قسم شدیم تا در تمام فینال‌های دور برگشت به برد برسیم. می‌خواهیم در تک تک بازی‌ها نتیجه بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

کنعانی‌زادگان اضافه کرد: خوشبختانه مدیرعامل و کادر فنی تیم و همچنین ما بازیکنان در درون زمین زحمت می‌کشیم و همه تلاش می‌کنند تا مشکلات حل شود. امیدوار هستم هرچه زودتر مشکلات ما نیز برطرف شود.

دیدگاه‌ها