کد خبر : 1740794 | 11 اسفند 1399 ساعت 20:29 | 44.3K بازدید | 5 دیدگاه

قربانی: زوم روی رای حاج صفی دردی را دوا نمی کند

پیروز قربانی مربی سایپا می گوید که برای آنها سبک و فرآیند بازی مهم تر از کسب نتیجه است.

قربانی: زوم روی رای حاج صفی دردی را دوا نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، پیروز قربانی مربی سایپا پس از شکست مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران و درخصوص انتخابات فدراسیون و رای نیاوردن علی کریمی گفت: بالاخره در آن سطح از انتخابات اتفاقاتی می افتد که طبیعی است. این مهندسی نیست ولی این لابی گری از نوع مثبت است که طبیعتا انجام می شود. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می دهد، برای فوتبال ایران خیر باشد.


مربی سایپا درباره رای احسان حاج صفی به علی کریمی گفت: اگر من در این باره اظهار نظر نکنم بهتر است. بالاخره احسان حاج صفی هم شخصی است که حق رای دارد و براساس چیزی که در ذهن داشته، رای داده است. من در جریان ریز مطالب نیستم ولی اینکه بر روی رای حاج صفی زوم کنیم، دردی از ما دوا نمی کند.


او درباره اینکه چرا سایپا از فرصت هایش استفاده نمی کند نیز گفت: تیم ما خوب بازی کرد و برای ما مهم سبک بازی است. ما بر روی فرآیند بیشتر از کسب نتیجه تمرکز داریم. مطمئنا اگر فرآیند را درست طی کنیم به نتیجه خواهیم رسید.


قربانی درباره اینکه چرا در کنار نیمکت سایپا نبوده است گفت: من دو جلسه محروم بود و 30 میلیون تومان جریمه شدم و به همین دلیل کنار نیمکت نبودم. به دلیل مصاحبه ای که انجام دادم، من را به نشر اکاذیب متهم کردند که ای کاش به جرم دیگری متهم می کردند من بداخلاق هستم ولی هرگز سعی نکرده ام دروغ بگویم و هنوز هم سر حرف هایم هستم. این مسائل باعث نمی شود من در آینده سکوت کنم. هر حرفی به صلاح فوتبالمان باشد را خواهم گفت حتی اگر من را 10 جلسه محروم کنند و مجبورم به رای کمیته انضباطی احترام میگذارم.

 

دیدگاه‌ها